ماجرای ضرب و شتم یکی از معلمان مدرسه‌ای ابتدایی در روستای صومای‌برادوست ارومیه توسط پدر یکی از دانش‌آموزان تنها به اخذ تعهد کتبی از پدر خطاکار منجر شد!

ماجرای ضرب و شتم معلم

یکی از پایگاه‌های خبری محلی ارومیه در خبری مدعی شد، آموزگار خانم دوره سوم ابتدائی مدرسه یکی از روستاهای ارومیه، تنها بعلت تغییر جای دانش آموز در کلاس درس، ازطرف پدر دانش آموز در مدرسه، به شکلی غیرقابل باور مورد ضرب و شتم و توهین قرار گرفت.

یکی از سایت‌های محلی منطقه هم خبر تکمیلی را بدین شرح تکمیل می کند که، این اتفاق در یکی از مدارس ابتدایی دخترانه در یکی از روستاهای سرو در منطقه صومای برادوست ارومیه رخ داده است که طی آن پدر یکی از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با کیف فرزند خود به سوی معلم خانم کلاس دخترش حمله ور شده و کوله پشتی را به شدت به صورت معلم کوبیده است.

نهایت ماجرا با اخذ تعهد کتبی

خبرگزاری ایلنا در تایید این خبر نوشت، پدر دانش آموزی که در مدارس یکی از روستاهای ارومیه معلم فرزند خود را کتک زده بود رسما عذرخواهی کرد.

پدر این دانش‌آموز بدون اجازه وارد کلاس درس فرزند خود شده بود و با توهین و پرتاب کیف دانش‌آموز به سوی معلم موجب ناراحتی یکی از معلمان را فراهم آورده بود، در حضور مدیر مدرسه، رئیس انجمن اولیا و مربیان و رئیس شورای اسلامی روستا، ضمن ابراز پشیمانی از رفتار نامناسب خود عذرخواهی و کتبا متعهد شد که از تکرار موارد مشابه اجتناب کند.

اطلاعیه آموزش‌وپرورش

با توجه به اخبار منتشره در برخی کانال های خبری با عنوان «برخورد یکی از اولیای دانش آموز با یکی از آموزگاران منطقه صومای برادوست»، این موضوع از طریق کارشناسی های ذی ربط در دست بررسی است در صورت تضیع حق آموزگار محترم و یا احیانا نقض مقررات آموزشی در صحن مدرسه، از طریق مراجع ذی صلاح اقدام متناسب به عمل خواهد آمد چرا که حریم و قوانین مدرسه ، منزلت معلمی متعلق به همه ی آحاد مردم شریف جامعه و متضمن ارزشهای اجتماعی است چنانچه احترام اجتماعی به مقام معلم در جامعه حفظ شود و از این شأن و جایگاه در عرصه تعلیم و تربیت صیانت مداوم صورت پذیرد آثار آن در تربیت فرزندان و آینده سازان جامعه مان پایدار و ماندگار خواهد بود.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.