غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران عصر امروز پنجشنبه ۷ دی‌ماه در کنگره استان تهران حزب متبوعش با اشاره و به توصیه امیرالمومنین به امام حسن مجتبی گفت: در کشور ما اغلب مسئولین به زمان اقرار ندارند و طبق وصیت علی (ع) و عرف جهان بازنشستگی از هرسال به بعد است. امیرالمؤمنین می گوید من مقر به زمان هستم و ولی جامعه ما و مسئولین ما زمان ندارند و ما نیازمند نیروی جوان هستیم.

وی افزود: ساختار حزب کارگزاران از این به بعد بالا به پایین نخواهد بود و هیج دموکراسی بدون حزب و تشکیلات پیش نمی رود.

کرباسچی ادامه داد: امیرالمومنین به فرزندش می فرماید فکر نکن همه‌چیز بر وفق مراد خواهد بود و آدم به چیزهایی امیدوار است که نمی رسد کما اینکه ما به چیزهایی که فکرش را می‌کردیم نرسیدیم.

وی با انتقاد از برخی اظهارات جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، گفت: خیلی ناراحت شدم که جهانگیری هم مثل ما که انتقاد می‌کنیم، گفته یک عده مدیر آویزان هستند. اگر آویزان هستند عوضشان کنید و همانطور که رهبری گفت مثل اپوزیسیون ها حرف نزن. اگر عده ای از مدیران آویزان دولت هستند و نمی گذارند کار کنید عوضشان کنید.

کرباسچی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مورد دانشجویان ستاره‌دار گفت: دلم می‌خواست روحانی بجای حمایت از دانشجویان ستاره دار از وزیر علوم بخواهد که در جلسه هیات دولت تعداد این دانشجویان را بپرسد و در جلسات آینده گزارش عملکرد بخواهد

وی افزود: از آقای روحانی می خواهیم ماهی یک بار سخنرانی بکند و در آن فعل ماضی به کار نبرد.

کرباسچی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور گفت: به جای این نوع خطاب دادن ها که معلوم نیست مخاطب آن مردم یا افراد دیگری هستند به وزیر اطلاعات بگو وارد حریم خصوصی مردم نشوند.

دبیرکل حزب کارگزاران ادامه داد: مسئولین اجرایی ما چون قبل ار مسولیتشان کارنامه سخنرانی داشتند و سخنران خوبی هم بودند، حالا هم در اجرا سخنرانی می‌کنند ولی توقع ما از آنها این است که فعل ماضی بکار نبرند.

کرباسچی تاکید کرد: مدیران این دولت با همه ارادتی که به آنها دارم به خاطر همین حرف ها و محافظه کاری ها از وزیر تا مدیر و معاون، جرات کار کردن و حل و فصل مسائل کشور را آنطور که باید ندارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.