برانکو ایوانکوویچ پس از برتری ۲ بر صفر عصر جمعه تیمش برابر تراکتورسازی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و در حضور هواداران به برتری رسید.

وی ادامه داد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی سختی را در پیش داشتیم.

برانکو در مورد رشد فنی استقلال و نتایج خوبی که این تیم کسب کرده است گفت: می شد انتظار داشت که این نتایج رقم بخورد. این تیم یک مربی موفق و با کیفیت را آورده است. با این حال در نیم فصل اول مثل پرسپولیس تحت فشار نبودند و زمان داشتند تا خودشان را آماده کنند. قطعا کاندیدای سه تیم اول جدول خواهند بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد رقیب اصلی تیمش برای قهرمانی گفت: نیم فصل اول پارس جنوبی نتایج خوبی کسب کرد. همینطور پیکان و پدیده. اما با تمام احترام به این تیم ها فکر می کنم که استقلال، پرسپولیس و فولاد و تراکتورسازی چهار تیم اول جدول رده بندی خواهند بود.

وی ادامه داد: این چهار تیم کیفیت بازیکنانشان بالاتر است. تراکتورسازی با شش بازیکن جدید خیلی خوب شده است. استقلال خوب بالا آمده است و فولاد هم خوب نتیجه می گیرد. انتظار داریم سپاهان هم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشد.

برانکو در مورد عملکرد منشا گفت: گل را همیشه یکی می زند. باید شانس گل را ایجاد کرد. در بازی با فولاد گل زد اما در هر بازی نمی تواند گل بزند.

وی در مورد عملکرد کلی پرسپولیس گفت: وقتی نتایج را نگاه می کنیم می بیینم که نسبت به فصل گذشته بهتر شده ایم. با این حال نوراللهی و طارمی را نسبت به قبل نداریم. با این حال یک تیم قدر را تشکیل داده ایم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.