سردار یدالله جوانی،در جمع راهپیمایان ۹دی در سمنان، اظهار کرد: آنچه بیش از همه دشمنان نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را آزار می‌دهد، ثبات، آرامش و وحدت ملت ایران و همسویی جناح ها با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه دشمن اصلی ما امریکا است تصریح کرد: امریکا یک دشمن زخم خورده است که می‌خواهد همه را به جان هم بیاندازد تا به منافع خود برسد.

جوانی با بیان اینکه امریکا در عراق، سوریه و یمن شکست خورده است بیان کرد: آنها می‌خواهند ثبات و انسجام ما را به هم بزنند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن مخدوش کردن اعتماد عمومی به دولت است اظهار کرد: در این شرایط وظیفه آحاد مردم و خصوصا جوانان هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمن در حال طراحی فتنه‌های دیگری است افزود: امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده که با اغتشاش و ایجاد بدبینی نسبت به نظام و دولت در ایران جنگ داخلی راه بی‌اندازد متاسفانه عده‌ای هم در داخل با دشمن همراهی می‌کنند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران هوشیاری ملت را امری ضروری برشمرد و گفت: دشمن در همه سال‌های گذشته به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و امروز نیز که در جبهه مقاومت با شکست روبرو شده به دنبال برهم زدن ثبات و انسجام داخلی ما است.

وی با بیان اینکه آنها می‌خواهد شرایطی بوجود بیاورند که جمهوری اسلامی ایران تن به برجام‌های مختلف دهد، افزود: از همین رو همه شبکه های ماهواره‌ای، سلطنت‌طلبان، دشمنان نظام و ...همه و همه در تکاپو هستند به بهانه‌هایی مثل معیشت، بیکاری، مشکلات اقتصادی، تاخیر در حقوق برخی کارگران و...مردم را از نظام دلسرد کرده و بهره‌برداری خود را بکنند.

جوانی با بیان اینکه مسئولان باید دلسوزانه مشکلات مردم را حل کنند تصریح کرد: باید بدانیم که چه پای میز مذاکره برویم و چه نرویم، دشمن دست از فشار بر ملت بزرگ ایران برنمی‌دارد و امروز فشارهای خود را به سمت حوزه‌های اقتصادی برده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب گفت: باید همچون سال‌های دفاع مقدس همدل و هماهنگ به فرامین رهبری معظم انقلاب توجه کنیم و با خلق حماسه‌های اقتصادی و جهاد اقتصادی دشمن را ناامید کنیم بی تردید همان خدایی که در دوران دفاع مقدس کمک کرد که ما پیروز میدان باشیم به یاری ما خواهد آمد.

وی ادامه داد: بدیهی است مسوولان برای فائق شدن بر این مشکلات باید از همه استعدادهای داخلی استفاده کرده و ضمن توجه به ظرفیت‌های داخلی از واردات بی‌رویه و قاچاق کالا و...جلوگیری کنند تا در این جبهه و عرصه نبرد نیز پیروزی از آن ملت بزرگ ایران شود.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امریکا با شعارهای ما مشکل دارد گفت: دشمن با شعارها و آرمان‌های ما، با تمدن‌سازی و عدالت‌خواهی و استقلال ما مشکل دارد. آنها به خاطر این با ما دشمی دارند که می‌دانند ما از مظلوم دفاع کرده و به دنبال رهایی قدس هستیم.

وی ادامه داد: آنها از این رو با موشک و پیشرفت هسته‌ای ما مخالفند که می‌دانند موشک ما و قدرت ما در اختیار حق‌طلبی است.

جوانی با بیان اینکه عربستان سعودی پدر معنوی داعش است افزود: با این وجود امریکایی‌ها با سعودی‌ها قراردادهای ملیاردی امضا می‌کنند.

وی با بیان اینکه می‌خواهند عوامل و عناصر اقتدار را از ما بگیرند اضافه کرد: نفوذ ما در منطقه، سپاه، مقاومت، و..عوامل و عناصر اقتدار ما هستند .

معاون سابق سیاسی سپاه پاسداران بزرگداشت ۹دی را پاسداشت بصیرت و درس گرفتن از فتنه ۸۸ ارزیابی کرد و افزود: در فتنه ۸۸کسانی با متهم کردن انقلاب اسلامی و ولایت به دنبال این بودند که مردم را با شعار حق‌طلبی در مقابل نظام قرار دهند.

وی با بیان اینکه نظام ما در همه دولت‌ها و همه انتخابات متعهد به صیانت از رای مردم بوده است ادامه داد: هدف دشمنان از آوردن مردم به خیابان‌ها این بود که مردمی که انقلاب کرده بودند را رودروی انقلاب قرار دهند اما حماسه ۹دی نشان داد که ملت ایران با انقلاب و نظام پیوندی ناگسستنی دارند.

جوانی حضور مردم در ۹دی باطل‌السر فتنه امریکایی-صهیونیستی بود اظهار کرد: آنها می‌خواستند با عقلانیت سبز مردم را فریب دهند.

وی با بیان اینکه امریکایی‌ها ۲۰ سال برای فتنه ۸۸برنامه‌ریزی کرده بودند افزود: آنها برای این کار افراد استحاله‌شده و ضعیف‌النفس را شناسایی و شبکه‌هایی برای کمک به آنها بوجود آورده بودند.

وی با بیان اینکه ۹دی باید به خوبی برای مردم تبیین شود تصریح کرد: مردم باید بدانند که دشمنان برای شکست ما چگونه نقشه‌های پیچیده می‌کشند.

جوانی با بیان اینکه در ۸۸ رهبری و نظام از یک کاندیدا در برابر کاندیدای دیگر دفاع نکرد گفت: رهبری و نظام در ۸۸در مقابل یک کاندیدا نایستاد بلکه در مقابل یک توطئه امریکایی-صهیونیستی ایستاد.

وی ادامه داد: متاسفانه در ۸۸ کسانی در جلوی النقلاب و ولایت ایستادند که از نیروهای انقلاب بودند و اشتهار آنها به واسطه بودن بر سر سفره انقلاب بود در واقع فتنه ۸۸ را طلحه و زیبرهایی بوجود آوردند که دشمن از آنها در جهت اهداف خود استفاده کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.