سیدعزت الله ضرغامی در حاشیه برگزاری آیین ۹ دی در یاسوج در پاسخ به این سئوال که به نظر شما چرا برخی از مردم استان‌های کشور اکنون شعار علیه دولت سر می‌دهند، گفت: مردم وقتی صدای خود را بلند می‌کنند که احساس می‌کنند رهبری تنها شده و سخنان ایشان نیز از سوی دولتمردان اجرایی نمی‌شود؛ آنگاه خودشان صدای‌شان را بلند می‌کنند.

رئیس شورای عالی مجازی ایران با بیان اینکه در اجتماعات چند روز گذشته ممکن است چهار- پنج نفری نیز ساختارشکنانه شعار سر دهند، اظهار داشت: به طور حتم مردم همین‌ها را هم کنار می‌زنند زیرا که انقلاب ما متعلق به همین مردم است.

 

وی گفت: اعلام نارضایتی‌ها در برخی از استان‌های کشور هیچ مغایرتی با انقلاب و یا ضدیت با انقلاب ندارد و کسانی که فکر می‌کنند اینها روبه‌روی انقلاب ایستاده‌اند، سخت در اشتباه هستند.

 

ضرغامی با تاکید بر اینکه اعلام ناراحتی و آوردن اعتراضات به خیابان‌ها توسط مردم به معنای تقابل با نظام و انقلاب نیست، اظهار داشت: ما از مردم و معترضین می‌خواهیم که شاخص را رهبری قرار داده و حرف رهبری انقلاب را به گوش بسپارند.

 

وی افزود: در خیابان پاستور که محل تردد من است همیشه تعدادی از مالباختگان زن هستند و پنج- شش ماه است که این تجمعات ادامه دارد و البته به نظر می‌رسد کسی هم پاسخگوی آن نبوده است که نتیجه پیگیری نکردن مشکلات و دغدغه‌های مردم اعتراضاتی است که این روزها شاهد آن هستیم.

 

وی گفت: دولتمردان در تمامی زمینه‌ها باید توجه کنند که رهبری چگونه سخن می‌گوید و حتما به یاد دارند که رهبری چند ماه پیش نیز از وضعیت اقتصادی کشور اظهار گله‌مندی کرده بود.

 

وی گفت: مردم اگر ببینند مسئولان‌شان دچار دعواهای زننده شده و کاری برای آنها انجام نمی‌دهند و از سویی سخنان رهبری را نشنیده‌اند به طور حتم اعتراضات خود را به خیابان‌ها می‌آورند و از مسئولان می‌خواهند که رهبری را حمایت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.