برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: طبق برنامه فردا به همراه دستیارانم به باشگاه می رویم تا با سرپرست باشگاه در مورد تمدید قرارداد صحبت کنیم. همچنین درباره جزئیات قراردادم صحبتی نشده است و فردا این مسائل را در جلسه با گرشاسبی مطرح می کنم.

خیابانی طرفدار استقلال است 

او درباره ناراحتی اش از اظهارات خیابانی درباره استقلال بیان کرد: من قبول دارم که خیابانی گزارشگر تلویزیون طرفدار استقلال است و طرفداری این تیم را می کند. در حال حاضر توجهی به استقلال ندارم چرا که ما روز گذشته برابر تراکتورسازی بازی کردیم. من بیان کردم کهاستقلال تیم خوبی است و یک مربی عالی دارد. بیشتر از این چه موضوعی باید درباره این تیم بگویم؟ این تیم درگیر مشکلات خود است و من هم باید به دنبال بهبود وضعیت بازیکنان تیم خودم باشم. اگر بازیکنان من خوب باشند از هیچ کس نمی ترسم. ما حق داریم فقط دیدگاه و فلسفه خودمان را پیگیری کنیم. استقلال و تراکتورسازی فوتبال خود را انجام می دهند و ما هم کار خودمان را می کنیم.

در همه جای دنیا فحاشی  در ورزشگاه ها وجود دارد 

برانکو درباره حواشی بازی روز گذشته برابر تراکتورسازی گفت: در همه جای دنیا  فحاشی در ورزشگاه ها وجود دارد. زمانی که دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی بازی دارند خودتان بهتر می دانید رقابتی میان دو تیم به وجود می آید. به نظرم بیش از 5 هزار نفر از تبریز به ورزشگاه آزادی آمدند که هواداران ما هم واکنش نشان دادند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره پیروزی برابر تراکتورسازی تصریح کرد: از این بازی لذت بردم و به بازیکنانم تبریک می گویم. همچنین موضوعی که مرا خوشحال کرد پر شدن ورزشگاه بود. به نظر می رسد رضایتمندی تماشاگران را توانستیم جلب کنیم و آنها در ورزشگاه حضور یافتند.

او ادامه داد: می دانستم که برابر تراکتورسازی بازی سختی پیش رو داریم چراکه ترکیب این تیم تغییر یافته است و محمد نوری و ابراهیمی روی نیمکت نشسته بودند. زمانی که این دو بازیکن در نیمکت ذخیره ها باشند مشخص می شود که تراکتور سازی تیم قدرتمندی است. تراکتورسازی تیم خوبی است اما شانس زیادی روی دروازه ما نداشت.

تیم نفت تهران را دستکم نمی گیریم 

برانکو درباره تقابل تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: از مشکلات این تیم اطلاع دارم اما این تیم را دستکم نمی گیریم. به طور حتم آنها هم تلاش خود را می کنند تا برابر تیم ما نتیجه خوبی بگیرند.  در تقابل با چنین تیم هایی هراس دارم.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: هدف گذاری ما این است که بیشترین امتیازات را بگیریم و گل های زیادی بزنیم . همه تلاش خود را می کنیم تا دوباره قهرمان شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.