درخشش قدوس در لیگ اروپا باعث شد مشتریان زیادی داشته باشد. هر روز اخبار تازه‌ای درباره وضعیت این بازیکن به گوش می‌رسد ولی هنوز مسئولان استرسوندس اظهار نظر رسمی در این باره نکرده‌اند. قدوس همچنان در تعطیلات به سر می‌برد ولی آماده است تا به تیم جدیدی نقل مکان کند. سه باشگاه انگلیسی یعنی وولورهمپتون، پارک رنجرز و فولام خواهان این بازیکن هستند. او از باشگاه وردربرمن هم پیشنهاد دارد. گویا یک باشگاه اسپانیایی هم خواهان جذب سامان شده است. قیمت رضایتنامه این بازیکن حدود ۵۰میلیون کرون اعلام شده و به همین خاطر پروسه انتقال او به تأخیر افتاده است.

سامان قدوس درباره آخرین شرایطش می‌گوید: «مدیربرنامه‌هایم با مسئولان باشگاه استرسوندس در حال مذاکره است. قطعاً یک تصمیم بسیار خوبی خواهیم گرفت.»

او درباره جدایی‌‌اش از استرسوندس توضیح می‌دهد: «قطعاً جدایی از این باشگاه برای من خیلی سخت است. نه به عنوان یک باشگاه که به عنوان یک خانواده به استرسوندس نگاه می‌کنم. همه چیز در اینجا عالی است و تنها چیزی که واقعاً من را اذیت می‌کند سرمای شدید است. (خنده)»

قدوس ادامه می‌دهد: «قطعاً دوست دارم به باشگاهی بروم که همین حس را آن‌جا هم داشته باشم. این برایم خیلی مهم است. در این تصمیم‌گیری حساسیت خواهم داشت.»

نقل و انتقالات اروپا از امروز آغاز می‌شود و ظرف هفته‌های آینده تکلیف این بازیکن مشخص می‌شود. در صورتی که این انتقال قطعی شود، سامان قدوس گران‌ترین بازیکن ایرانی خواهد شد چراکه رضایتنامه او نزدیک به ۲۵میلیارد تومان آب می‌خورد البته سردار آزمون هم پیش از این پیشنهادهای زیادی داشت ولی تمام آن‌ها را رد کرد. اگر او در تابستان امسال به باشگاه دیگری می‌رفت، می‌توانست رکورد گران‌ترین بازیکن ایرانی را بشکند.

وضعیت مبهم سامان قدوس

استرسوندس سوئد به زودی باید در لیگ اروپا مقابل آرسنال قرار ‌گیرد و جدایی سه بازیکن کلیدی این تیم، تبدیل به بزرگترین نگرانی هواداران باشگاه شده است. سامان قدوس، کن سما و سوتیریس بازیکن یونانی تیم در آستانه جدایی از باشگاه هستند. جدایی این سه بازیکن کلیدی برای هواداران استرسوندس بسیار نگران‌کننده است به همین دلیل در تلاش هستند تا نائو سونکو را از تیم آاک یونان، باشگاه جدید مسعود شجاعی جذب کنند. نائو سابقه بازی در تیم‌های پایه سوئد را هم دارد. بدین ترتیب وضعیت سامان هم فعلاً مبهم است. کیندبرگ مدیرعامل استرسوندس هنوز پاسخی درباره وضعیت سامان نداده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.