کارآگاهان در بررسی‌های مقدماتی با جسد خونین زن ۳۷ ساله به نام «سیمین» در داخل مغازه کوچک روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو از پا درآمده بود. از آنجا که مغازه مجهز به دوربین مداربسته بود فیلم‌های ضبط شده مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد عامل جنایت «فریدون»، همسر سابق مقتول است.

در تحقیقات مشخص شد قاتل چند سال قبل به زندان افتاده و همسرش با طلاق غیابی از او، با مرد دیگری ازدواج کرده است. این مرد که در زندان متوجه جدایی همسرش شده بود چند ماه پس از آزادی با پیدا کردن محل زندگی زن سابقش سراغ او رفته و زن جوان را به قتل رسانده است.

با دستگیری «فریدون»، متهم به قتل اعتراف کرد. به این ترتیب پرونده پس از تکمیل تحقیقات به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی و با حضور قاضی ابراهیم اسلامی مستشار دادگاه ارسال شد. جلسه رسیدگی به این پرونده صبح دیروز برگزار شد. در آغاز جلسه «سارا» ۹ ساله و «میلاد» ۱۱ ساله فرزندان مقتول، خواستار قصاص پدرشان شدند. سپس متهم در برابر قضات قرار گرفت و با پذیرفتن اتهام قتل گفت: من، همسرم را دوست داشتم ولی وقتی به زندان افتادم او خیلی زود از من طلاق گرفت. با شنیدن این خبر از او کینه به دل گرفتم و در فکر انتقام افتادم. پس از آزادی به سراغش رفتم و با هم درگیری لفظی پیدا کردیم و در اوج عصبانیت او را با چاقو کشتم.

پس از اظهارات تکان دهنده این مرد جوان، قضات وارد شور شدند تا رأی خود را درباره این پرونده صادر کنند.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.