شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از یک روز استراحت، تمرین خود را ساعت ۱۱ صبح امروز در زمین چمن پژوهشکده نفت آغاز کردند.

* شجاع خلیل زاده به دلیل جراحی چشم مادرش و بشار رسن به دلیل حضور در اردوی تیم المپیک عراق، غایبان تمرین امروز پرسپولیس بودند.

* برانکو پس از جلسه با مهدی طارمی، در سوت خود دمید تا بازیکنان پرسپولیس دور او حلقه زده و سرمربی پرسپولیس به همراه افشین پیروانی دقایقی برای سرخپوشان صحبت کنند.

* بازیکنان در سه گروه مختلف زیرنظر مارکو استیلینویچ تمرینات کششی انجام دادند.

* برانکو ایوانکوویچ به طور اختصاصی با مدافعان سرخپوشان کار کرد تا آنها را برای بازی با نفت تهران آماده کند. همچنین هافبک ها و مهاجمان این تیم، کارهای سرعتی را در دستور کار خود قرار دادند، سپس آنها تمرین شوت زنی را انجام دادند.

* تمرین دوی سرعتی امروز بازیکنان پرسپولیس صدای شاگردان برانکو را درآورده بود اما مارکو اصرار داشت تا آنها بدون مکث تمرین را دنبال کنند.

* پس از این تمرین، بازیکنان پرسپولیس در دو گروه مختلف فوتبال دستگرمی را انجام دادند که این بازی گلی را در بر نداشت. برانکو از بازیکنان خواست تا پنالتی بزنند و تا تیم برنده مشخص بشود.

* حسین ماهینی در حین پنالتی زدن به شوخی با گادوین منشا و سیامک نعمتی که در بازی با نفت آبادان در جام حذفی نتوانستند پنالتی های خود را گل کنند، پرداخت. همچنین وحید امیری آخرین ضربه پنالتی را شبیه به آنچه فصل گذشته رامین رضاییان با پاس کوتاه به مهدی طارمی داد، زد اما این بار طارمی نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

* بازیکنان پرسپولیس سپس ناهار خود را در همان محل تمرین صرف کردند.

* رضا جباری و حسن خان محمدی برای تماشای تمرین پرسپولیس به محل تمرین آمده بودند. آنها پیراهنی را که به نفع زلزله زدگان کرمانشاه قرار است، به مزایده بگذارند به افشین پیروانی و کریم باقری دادند تا امضا کنند؛برانکو هم این پیراهن را امضا کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.