سیدحسین نقوی‌حسینی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،گفت:این نشست فوق العاده با حضور اعضا و دستگاه های دعوت شده برای بررسی حوادث اخیر در کشور برگزار شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، افزود: در ابتدای جلسه، رییس کمیسیون به برخی عوامل زمینه ساز حوادث اخیر و موج سواری دشمن در عرصه فعلی و تلاش برای جبران ناکامی های اخیر در منطقه اشاره کرد.

وی ادامه داد:برخلاف تصور باطل دشمنان انقلاب اسلامی ،شرایط آرام است و همه امور در زمان مقرر انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: در نشست امروز مطرح شد که تمامی گروه های معاند؛ از منافقین تا سلطنت طلب ها وارد صحنه شده و مردم را تحریک می کنند تا از فضا استفاده کنند؛سرمنشاء این تحرکات خارجی است.

نقوی حسینی یادآورشد: مسائلی مانند موسسات مالی و اعتباری مانند شاندیز مشهد، برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجب اعتراضاتی شد و مردم را به سوی انجام واکنش هایی هدایت کرد که اعتماد عمومی دچار خدشه شد اما اعتراضات به صورت مطالبات و توفیقات اقتصادی مطرح شد؛ اما با ورود منشاء خارجی و دشمنان قسم خورده ملت ایران مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی عوامل منطقه‌ای اعتراضات به اغتشاشات کشیده و خساراتی جانی و مالی متوجه مردم، اموال عمومی و امکانات شهری شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس دهم، افزود: بین اعتراضات و مطالبات اقتصادی با اغتشاشات با منشاء خارجی تفاوت وجود دارد و باید میان آنها تفکیک قائل شد؛ ملت ایران به طور قطع تحمل نمی کند که عده ای نظم عمومی را به هم بزنند و خسارات جانی و مالی به مردم وارد کنند؛ بلکه هوشمندتر از این مسائل هستند که فریب این گونه فتنه ها و توطئه ها را بخورند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: دراین جلسه تاکید شد که همه قوا،مدیران و مسئولان باید با تمام تلاش به مردم خدمت رسانی کنند و مشکلات آنها را از سر راه بردارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.