بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسئولان امنیتی مربوطه با حضور در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید توضیحاتی راجع به اعتراضات اخیر ارائه کردند و اعضا نیز نظرات و دغدغه‌های خود را در این جلسه بیان کردند. سپس بیانیه‌ فراکسیون به تصویب شورای مرکزی رسید که در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: اعتراضات اخیر در چندین شهر و استان آغاز شده و شروع آن با شعارهایی علیه دولت در مشهد و بعد تهران بوده است. در حال حاضر هم دغدغه همه ما این است که اعتراضاتی که در قانون اساسی جایی برای بیانش پیش‌بینی شده به سمت ناامنی، اغتشاش و فرصت‌طلبی پیش نرود و برخی افراد نتوانند از این ماجرا سوء استفاده کنند و جامعه را به سمت خشونت ببرند.

پارسایی با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: مردم مطالبات بحقی دارند ولی کسانی که اصلا دغدغه این کشور را ندارند بر این ماجرا موج‌سواری می‌کنند، همچنان که شاهد بودیم افرادی که مقابل مردم ما بودند و آنها را به رسمیت نمی‌شناختند از این ماجرا سوء استفاده می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان با اشاره به فروکش کردن شدت اعتراضات از روز گذشته، ‌خاطرنشان کرد: در عین حال مسئولان امنیتی کشور در بحث‌های امنیتی، برنامه‌ها و آموزش‌هایی دارند که با مدارا برخورد کنند اما اگر افرادی دنبال بی‌نظمی و آشوب باشند با آنها برخورد خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.