سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در گفت و گو با ایسنا، درباره مشکلات این تیم در طول فصل اظهار کرد: تربیت بدنی ارتش مشکلات مالی زیادی دارد و تیم‌های ورزشی آن تحت فشار قرار دارند. اعتبارات کم شده، برخی اماکن که کمک مالی می‌کردند به دلیل بدقولی پیمانکار تعطیل شده‌اند و مشکلات بیشتر شده‌ است. ما از ابتدای فصل مشکلات مالی زیادی داشتیم اما تلاش کردیم تا با حمایت مدیریت مجموعه تربیت بدنی نیروی زمینی کار را پیش ببریم اما خب مسکن‌ها برای کوتاه مدت هستند و در دراز مدت گریبانگیر می‌شوند که اکنون شده‌اند.

اسلامی ادامه داد: واقعا بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و تلاش می‌کنند اما خب طبیعی است که تیم تحلیل برود و روز به روز کار سخت ‌تر شود. ما پیش‌بینی روزهای سخت را داشتیم اما نه تا این حد که حداقل‌ها را نداشته باشیم و به زیر حداقل برسیم. می‌دانیم تیم نیروی زمینی محدودیت دارد اما اکنون شرایط واقعا سخت‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌کردیم شده‌ است. به هر حال حضور در لیگ برتر دشوار است و نیاز است تا یکسری امکانات اولیه در اختیار باشد اما ما در این حداقل‌ها نیز مشکل داریم.

او در پاسخ به این سوال که تیم تمام سفرهایش را اتوبوسی انجام می‌دهد حتی سفر به جنوب ایران را؟ بیان کرد: بله ما همه سفرها را با اتوبوس می‌رویم و همین کارمان را سخت‌تر کرده‌ است. بازیکنان فرصتی برای استراحت و تمرین ندارند. ما بازی می‌کنیم و به سمت تهران سفر می‌کنیم و یک جلسه تمرین می‌کنیم و دوباره بازی داریم.

سرمربی تیم نیروی زمینی با بیان این مطلب که شرایط کنونی از نظر روانی هم تیم را تحت فشار قرار می‌دهد، گفت: این وضعیت هم از نظر فنی و بدنی برایمان شرایط دشواری را ایجاد می‌کند و هم انگیزه بازیکنان را کاهش می‌دهد. مشکلات زیادی روبه روی ما قرار دارد و هرچقدر تلاش کردیم که تحت تاثیر قرار نگیریم نشد.

اسلامی در پاسخ به این سوال که گفته شده بازیکنان حتی از نظر غذا و آب هم مشکل دارند، آیا این موضوع صحت دارد؟ تصریح کرد: من به شما گفتم که حداقل‌ها را نداریم و حتی پایین‌تر از امکانات اولیه هستیم. ما حتی گاهی سرویسی که بازیکنان را از محل تمرین به خوابگاه ببرد را نیز در اختیار نداریم. از نظر آب و غذا نیز مشکل داریم.

او در پایان گفت: با همه این مشکلات بازیکنان واقعا از جان و دل مایه می‌گذارند. بدون قرارداد مالی و با این همه مشکل تلاش می‌کنند. ما برابر دانشگاه‌آزاد نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما به هر حال زورمان به آنها نرسید. من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. واقعا اگر امسال هم ماندم و کار کردم دلیلش تعهد به همین بازیکنان بود. خیلی از آنها به خاطر حضور من جذب مجموعه شدند و من برای اینکه به آنها تعهد داشتم ماندم و کار را ادامه دادم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.