برانکو پیش از تمرین امروز تیمش گفت: قبل از هرچیز من به حرف های قبلی خودم برمی گردم. اینکه هیچ نامه رسمی درباره خواسته های آقای کی روش به دست ما نرسیده است. قطعا ما از کیفیت آقای کی روش و نتایج فوق العاده اش در سال های حضور در ایران اطلاع داریم و می دانیم که ایشان قصد دارند در جام جهانی بهترین نتیجه را بگیرند اما چرا پیش از هر چیز یک برنامه رسمی و خواسته های ایشان در اختیار ما گذاشته نمی شود؟ سوال من این است که باید دقیقا با چه چیزی موافقت کنم؟

سرمربی پرسپولیس در ادامه بیان کرد: وظیفه حمایت صد درصدی از تیم ملی است و همه این اطمینان را از من داشته باشند که تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی به سهم خودم خواهم کرد. هدف بزرگ ما پیروزی ایران در جام جهانی و صعود به دور دوم است و در این زمینه به همراه سایر مربیان لیگ کنار آقای کی روش خواهیم بود؛ اما لطفا مارا از جزییات کاری که قصد دارید انجام بدهید رسما مطلع کنید.

برانکو با اشاره به پاسخ کی روش به کرانچار گفت: آقای کی روش درباره موضوع اعتماد صحبت کردند و ما قطعا از نظر فنی به ایشان اطمینان داریم اما باید درباره کاری که باید برای تیم ملی انجام بدهیم، باخبر بشویم. من دیروز هم در تمرین پرسپولیس به بازیکنان تیم گفتم که حمایت صددرصدی از تیم ملی وجود خواهد داشت اما بد نیست درباره اینکه چه برنامه ای وجود دارد و چه همکاری ای از ما مورد نیاز است، با ما صحبت بشود. در حال حاضر من از طریق مردم یا رسانه ها در جریان مسائل قرار می گیرم. در حالی که روش صحیح مطلع کردن ما از طریق یک نامه رسمی است. دوباره تاکید می کنم تیم ملی حمایت کامل پرسپولیس را با خود خواهد داشت

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.