سایت فوتبال‌ کرانت بلژیک گزارش داد، به بررسی مدعیان آقای گلی فصل ۱۸-۲۰۱۷ ژوپیلر لیگ این کشور پرداخت و نوشت: ژوپیلر لیگ در جستجوی آقای گل واقعی است، زیرا هم‌اکنون رقابت نزدیکی میان دو مهاجم وجود دارد.

این رسانه مطرح فوتبال بلژیک در بخشی از گزارش خود آورده است: چه کسی پیش از آغاز فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک فکر می‌کرد ایساک تالین (مهاجم سوئدی تیم واسلند) و کاوه رضایی (مهاجم ایرانی تیم شارلوا) در فهرست برترین گلزنان قرار بگیرند? هر کدام از آنها تاکنون ۱۰ گل به ثمر رسانده‌اند. این آمار فعلی است و شاید بهتر هم بشود. فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک منتظر یک آقای گل واقعی است.

سایت فوتبال کرانت در ادامه نوشت: آنها (کاوه رضایی و ایساک تالین) مظنونان غیرمعمولی هستند که می‌توانند به جایزه گاوه طلایی برای بهترین مهاجم فصل ژوپیلر لیگ بلژیک دست یابند. یک بازیکن از تیم واسلند و دیگری از تیم شارلوا. البته این یک تصادف نیست و هر دو بازیکن می‌دانند چگونه باید این فصل از فوتبال برتر باشگاهی بلژیک را متعجب کنند.

رسانه بلژیکی سپس به بررسی وضعیت گلزنی مهاجمان مطرح دیگر تیم‌ها از جمله اف‌سی بروژ که انتظار آقای گلی از آنها می‌رفت، پرداخته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.