سردار حسین اشتری به تمامی فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان ابلاغ کرد تا نسبت به وقایع اخیر، ضمن حفظ هوشیاری و خویشتنداری، با اشرافیت کامل اطلاعاتی اقدام کنند.

وی در این باره گفت: به تمامی فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شد ضمن حفظ هوشیاری و خویشتنداری با اشرافیت اطلاعاتی توأم با اقتدار کامل اقدام به رصد و پایش آنی فضای مجازی و واقعی کنند.

اشتری ادامه داد: نباید اجازه داد که در این فضاها مخلان امنیت و غارتگران اموال شخصی و عمومی فعالیت کرده و پلیس باید با اغتشاشگران برخورد کند.

اشتری با تاکید بر اینکه پلیس اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد شود، گفت: از مردم برای همکاری‌ای که با پلیس داشتند قدردانی می‌کنیم.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، اشتری همچنین به شهروندان توصیه کرد که مراقب سناریوهای کشته‌سازی در حوادث اخیر که جزو راهبردهای دشمن است، باشند.

اشتری اضافه کرد: اکثر دستگیرشدگان دغدغه معیشتی نداشتند و لیدرها و عناصر اصلی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته فرمانده ناجا، در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و ان‌شاءالله کما فی السابق شاهد روزگاران خوبتر در سایه امنیت کامل خواهیم بود.

وی تصریح کرد: یادمان نرود امنیت مثال زدنی کشورمان در جزیره ناامنی‌های منطقه به خودی خود ایجاد نشده است.باید این امنیت را قدر بدانیم و همگان برای ایجاد، بسط و گسترش آن تلاش کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.