عبدالوهاب سهل آبادی در گفت و گو با ایسنا ، در خصوص اعتراضات اخیر مردم به مشکلات اقتصادی اظهار کرد: اعتراضات ممکن است مربوط به بیکاری جوانان باشد و صنایع باید فعالیت های بیشتری را در رابطه با اشتغال انجام دهند.

 

وی افزود: گرفتاری های صنعتی، مسایل اقتصادی، بدهی ها و مالیات همواره گریبانگیر صنعتگران کشور بوده است، اما به عنوان نمایندگان صنعت کشور برنامه ها و پیشنهادهایی را به دولت ارایه داده ایم تا واحدهای صنعتی فعال تر و از حالت رکود خارج شوند.

 

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه پیگیری های لازم برای اجرای پیشنهادات از قبل انجام شده و ارتباطی با اعتراضات ندارد، اضافه کرد: دولت و مجلس نیز برای حل مشکلات اقتصادی و فعال تر شدن صنایع همراهی کرده اند و امیدواریم هر چه زودتر شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

وی با بیان اینکه به عنوان نمایندگان صنعت کشور، خود را در موضوع اشتغال مدیون مردم می دانیم، خاطرنشان کرد: در صورتی که واحدهای تولیدی فعال شوند و تولید رونق گیرد و ظرفیت تولید افزایش یابد، به طور قطع اتفاقات خوبی برای اقتصاد خواهد افتاد.

 

وی با بیان اینکه نقش اشتغال در اقتصاد کشور بسیار موثر است، گفت: با ایجاد رونق اقتصادی در کشور افرادی که اشتغال خود را از دست داده اند، امکان بازگشت دوباره به شغل هایشان را خواهند داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.