راشاتودی، در حالی که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اخیرا در سخنرانی سال نو میلادی به آمریکا هشدار داده بود که همواره دکمه سلاح‌های هسته‌ای روی میزش آماده فشار دادن است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز (چهارشنبه) در واکنش به این صحبت‌های کیم جونگ اون گفت دکمه هسته‌ای او خیلی بزرگتر و قدرتمندتر از دکمه هسته‌ای رهبر کره شمالی است.

پس از این اظهارنظر کاربران شبکه‌های اجتماعی به سرعت پست‌هایی را در تمسخر آن منتشر کردند. به عنوان مثال یکی از این کاربران به نام بن جاکوبز نوشت: دکمه‌ای که ما روی میز رئیس‌جمهور می‌شناسیم فقط به درد این می‌خورد که یک پیش خدمت را با یک قوطی کوکاکولا رژیمی احضار کند و موشک هسته‌ای شلیک نمی‌کند.

او در ادامه نوشت: من تا جایی که یادم می‌آید این درگیری‌ها مربوط به "اندازه دست" می‌شود نه اندازه دکمه هسته‌ای‌.

یک کاربر دیگر به نام چد جانسون نیز خطاب به ترامپ گفت: تو و کیم جونگ اون دعوایتان سر این است که کدامتان دل و جرات بیشتری دارد پس ما را در این دعوایتان وارد نکنید.

یک کاربر نیز به نام آسیف ماندوی نوشت: خطاب به توئیتر می‌گویم آیا تلاش برای تحریک کردن یک کشور دیگر به یک جنگ هسته‌ای ناقض قوانین خدمت‌رسانی این شبکه اجتماعی نیست؟

کاربری به نام فیلیپ لویس نیز به تمسخر به توئیتر گفت: چطور من می‌توانم توئیت یک شخص دیگر را پاک کنم؟

یک کاربر به نام دیوید سایمون نیز گفت: فرداهای خود را بر این اساس بنا نکنید که دو نفری که در دو منصب کلیدی قدرت هستند انقدر کوچک، توخالی و احمق باشند که در یک دعوای بزرگسالانه بر سر سوزاندن ده‌ها میلیون نفر با همدیگر کل کل کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.