این ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس دو سال است که روزانه تقریبا ۴۰هزار پوند درآمد دارد و این پول را از شرکت خود دریافت می‌کند. اسناد مالیاتی نشان می‌دهد که شرکت دی‌بی ونچرز بکام در سال ۲۰۱۷ توانسته ۷۵/۱۸میلیون پوند سود سهام داشته باشد.

بکام همچنین در سال ۲۰۱۶ حدود ۲/۱۰ میلیون پوند درآمد کسب کرد و به این ترتیب درآمد او در این دو سال ۲۹ میلیون پوند بوده است. این درآمد به دلیل اعطای مجوز و دیگر روش‌های تجاری‌سازی شرکت دیوید بکام بوده است. بکام ۴۲ساله با چند شرکت سرشناس دنیا قرارداد امضا کرده است و توانسته به اندازه ستارگان لیگ برتر درآمد داشته باشد. او در یک تبلیغ تلویزیونی هم شرکت کرده است. او همچنین خط تولید لباس در فروشگاه معروف H&M را دارد. بکام همچنین در راه‌اندازی مجدد کفش فوتبالی Predator نقش داشته است.

او همچنین ۳۵هزار پوند در روز از شرکت Footwork درآمد داشته و همچنین در سال گذشته از اعطای حق پخش تصویرش هم ۷/۱۲ میلیون پوند درآمد کسب کرده است.

بکام در حال حاضر به همراه همسرش، ویکتوریا ۴۳ساله در تعطیلات در میامی به سر می‌برد. بروکلین ۱۸ساله، رومئو ۱۵ساله، کروز ۱۲ساله و هارپر ۶ساله، فرزندان این دو هم در کنارشان هستند. گفته می‌شود این خانواده در حال حاضر ۱۶۵ میلیون پوند ثروت دارد. آنها کریسمس را در عمارت ۶ میلیون پوندی‌شان در کاستولدز گذراندند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.