گروه موسیقی رستاک که طی سال‌های اخیر تبدیل به یکی از فعال‌ترین گروه‌های موسیقی اقوام ایران شده است در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت.

گروه رستاک در این کنسرت ضمن اجرای موسیقی از نواحی مختلف ایران مانند آذربایجان، کردستان و شمال و جنوب ایران یک قطعه ویژه از موسیقی تنبور را برای ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان زلزله کرمانشاه اجرا می‌کند.

سیامک سپهری (سرپرست و نوازنده تار)، فرزاد مرادی (خواننده و نوازنده سازهای ملودیک)، بهزاد مرادی (خواننده و نوازنده سازهای کوبه‌ای)، اکبر اسماعیلی‌پور (نوازنده تار و عود)، یاور احمدی‌فر (دف و سازهای کوبه‌ای)، صبا جمالی (نوازنده قانون)، دینا دوستی (نوازنده کمانچه)، امید مصطفوی (نوازنده تمبک و سازهای کوبه‌ای)، سپهر سعادتی (نوازنده کنترباس)، حامد بلندهمت (نوازنده سازهای بادی) و فرزاد خورشیدسوار (نوازنده دف و سازهای کوبه‌ای) نوازندگان گروه رستاک در این کنسرت را تشکیل می‌دهند.

گروه موسیقی سنتی رستاک آذر سال جاری نیز کنسرتی را برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در استانبول ترکیه برگزار کرد. در این کنسرت که اکثر تماشاگران آن را ایرانیان مقیم استانبول تشکیل می‌دادند، ترانه معروف ترکیه‌ای «قره اوزوم حبه‌سی» و چند ترانه دیگر را برای مخاطبان اجرا کرد.

کنسرت گروه موسیقی رستاک ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه ۲۳ دی در تالار وحدت میزبان مخاطبان سی و سومین جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.