عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و کنونی سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان، ضمن بیان اینکه تغییرات در استانداری‌ها برحسب سیاست‌های دولت است و نه مورد دیگر، تأکید کرد: اگر شاهد تغییری در استانداران طی دو تا سه ماه اخیر بوده‌ایم تنها به دلیل اجرای سیاست‌های دولت است. 

مردم به دروغ‌پراکنی‌ها اعتماد نکنند/مدیریت کشور را با تورم رقم ۴۶ درصد تحویل گرفتیم

رحمانی فضلی همچنین درباره حوادث اخیر نیز گفت:موضوع اغتشاشات اخیر در همین حد آن ، حتی به شورای عالی امنیت ملی هم کشیده نشد. شورای تامین در شهرستان ها این مسائل را حل کردند و بخش کوچکی از آن به سطح شورای تامین استان ها رسید و در سطح سیاست های کلان مسئله که شامل هدایت صحنه است، این موضوع در شورای امنیت کشور مطرح و بررسی شد. 

وزیر کشور کابینه دوازدهم افزود: اکنون ایران در شرایط مستحکم است و باید تلاش شود با همین ویژگی فوق‌العاده فعالیت کرد؛ باید با سرعت‌بالا و انگیزه بیشتر و وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری در راستای توسعه کشور گام برداشت. مدیریت کشور را با تورم رقم ۴۶ درصد تحویل گرفتیم، در پنج سال اخیر به همت مسئولان گام‌های مثبتی برداشته شد که باید با تلاش مضاعف مشکلات را حل کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه سیاست دولت بر پایه اعتدال است و اعتدال مبنای عقلی، عرفی و علمی دارد و هیچ آدم عاقلی اعتدال را رد و افراط را تایید نمی‌کند، تاکید کرد: مشی اکثر سیاسیون، اعتدال است و عده قلیلی توفیق خود را در اعمال نظرات خلاف عقل می‌دانند که حساب آنان جدا است.

وی با تاکید بر اینکه تنش‌های اجتماعی در همه کشورها وجود دارد اما دست همه کسانی که تحمل اقتدار ایران را ندارند کاملا هویدا شد، گفت: اکنون ایران در شرایط مستحکم است و باید تلاش شود با همین ویژگی فوق‌العاده فعالیت کرد، باید با سرعت بالا و انگیزه بیشتر و وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری در راستای توسعه کشور گام برداشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.