برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران حاضر شد و اظهار کرد: نفت تهران یکی از سخت‌ترین حریفان ما است. از این دیدار می‌ترسم زیرا امتیازش را برای ما نوشته‌اند. تیمی است که بیشترین مشکلات را از لحاظ مدیریتی و سرمربی داشتند. آن‌ها مالک جدیدی پیدا کرده‌اند. آن‌ها نه مصدوم دارند و نه غایب و تمام بازیکنان‌شان سرحال هستند زیرا طلبشان پرداخت می‌شود. من نگران این موضوع‌ها هستم اما من به بازیکنانم و مسئولیت پذیری‌شان اعتماد دارم.

او ادامه داد: بازیکنانم سلامت هستند اما بشار را به خاطر حضور در تیم ملی عراق نخواهیم داشت. منشا و احمدزاده هم به دلیل بی‌انضباطی غایب خواهند بود.

برانکو درباره طارمی و نوراللهی هم گفت: احمد همچنان سرباز است و طارمی در حال آماده شدن برای رفتن است. طارمی دوست دارد خودش را در یک باشگاه بزرگ‌تر خارجی ببیند که این یک تصمیم حرفه‌ای است.

او درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای پرسپولیس و اعتراض پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی گفت: هدف پرسپولیس قهرمانی است. ما روی هر عمل غیرمنصفانه واکنش نشان می‌دهیم. قانون برای همه یکسان است. حتی زمانی که پانادیچ، بی‌دلیل چهار هفته محروم شد، اعتراض نکردیم و هنوز هم دلیلش را متوجه نشدیم.

برانکو در پایان درباره رویارویی با هومن افاضلی گفت: طبیعتا اگر نفت در شرایط خوبی بود برای کمک کردن به این تیم از هومن درخواست نمی‌کردند. افاضلی یکی از با دانش‌ترین مربیان ایران است. این که چقدر موفق خواهد شد که در سه روز تیم خود را جمع کند و بتواند مقابل پرسپولیس موفق باشد، باید دید. هدف این تیم ابتدا ماندن در لیگ برتر است. اما تمام این مشکلاتی که نفت داشته و شوک مثبتی که به این تیم وارد شده می‌تواند برای ما خطرناک باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.