هفته بیست و پنجم لیگ برتر در اصفهان با بازی دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون تبریز پیگیری شد، این بازی با پیروزی ۵ بر ۴ مس سونگون و در نهایت قهرمانی مس در لیگ برتر به پایان رسید.

برای گیتی پسند اسماعیل پور دو گل و حسن زاده و دانشور هر کدام یک گل بثمر رساندند.

عسگری دو گل و بلو ،فخیم و تقی زاده برای تبریزی ها زدند.

حواشی این دیدار:

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نیمه دوم برای تماشای این مسابقه به سالن پیروزی آمد. همچنین محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نیز در سالن حاضر بود.

علی افضل نیز در اقدامی جالب برای اولین بار بعد از برکناری از گیتی پسند، برای تماشای بازی تیم سابقش به سالن آمد.

عده‌ای از هواداران تیم نسبت به عملکرد افضل معترض بودند و بر علیه او شعار سر دادند. به دنبال این موضوع در پایان بازی دو تن از هواداران گیتی پسند با افضل و همراهانش درگیری فیزیکی پیدا کردند.

افضل پس از خروج از سالن پیروزی با هواداری مواجه شد که ناکامی گیتی پسند در لیگ را به عملکرد او نسبت داده بود و بر سر همین موضوع درگیری بالا گرفت،این درگیری به حدی بود که توسط نیروی انتظامی صورت جلسه شد و بنا به گفته هوادار مجروح این صورت جلسه تقدیم مرجع قضایی خواهد شد.

درحالی که تیم گیتی‌پسند شانسی برای قهرمانی در این دوره از مسابقات نداشت اما بازهم هواداران این تیم استقبال نسبتا خوبی را از این بازی به عمل آوردند و حدود ۱ هزار هوادار این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

تیم مس که موفق شده بود بازی را به تساوی بکشاند و با همین نتیجه هم قهرمان بود، در ۵ دقیقه مانده به پایان بازی رو به بازی پاورپلی آورد و توانست به یک گل دیگر هم برسد.

مهدی تاج بعد از قطعی شدن قهرمانی مس، در رختکن تیم حاضر شد و به بازیکنان و مربیان مس تبریک گفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.