ساکرنت گزارش داد، منچستریونایتد امشب (جمعه) باید در جام حذفی فوتبال انگلیس به مصاف دربی کانتی برود. دیداری که به نظر نمی رسد چندان برای ژوزه مورینیو و تیمش سخت باشد.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پیش از این بازی ، گفت‌: در رسانه‌ها اخباری مبنی بر عدم تعهد من به منچستریونایتد نوشته شده است که باید این را بگویم به هیچ وجه این مساله صحت ندارد. من تمام این اخبار را نادرست و اشتباه می دانم. من در هتل کاملا راحت و آرام هستم و نمی دانم که چرا بقیه این قدر نگران شرایط من هستند.

سرمربی ۵۴ ساله ‌اضافه کرد: من از بودن در منچستریونایتد راضی هستم و برنامه‌های زیادی برای تیم در سر دارم.

او درباره جام حذفی، گفت‌: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که جام حذفی از چه شرایطی برخوردار است. ما می‌خواهیم جام حذفی را جدی بگیریم و با قدرت کارمان را پیش ببریم. در فوتبال انگلیس همه چیز تغییر کرده است. خیلی تیم‌های مدعی و جدید پیدا شده‌اند و به همین خاطر می دانیم که جام حذفی فرصت خوبی برای تیم‌های ضعیف است تا قدرت نمایی کنند. درباره این بازی هم باید بگویم که روملو لوکاکو برای ما در دسترس است و می‌تواند به میدان برود. او بعد از یک هفته‌ مشکلی برای ادامه‌ همکاری ندارد. همچنین درباره دروازه‌بان بازی هم باید این را بگویم که در این مسابقه می‌خواهم از حضور سرخیو رومرو، دروازه‌بان آرژانتینی استفاده کنم. او دروازه‌بان نخست آرژانتین است و باید در جام جهانی بازی کند و به همین خاطر من در این بازی از او به جای دخئا استفاده خواهم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.