ذوب‌آهن در حالی که در پایان نیم فصل نخست حال و روز خوبی در جدول نداشت و نیاز به تقویت را در خود حس می‌کرد، یکباره در نقل و انتقالات با غافلگیری جدایی ۳ بازیکن خود مواجه شد که برای گذراندن دوران خدمت سربازی به تراکتورسازی رفتند.

این اتفاق موجب دلخوری قلعه‌نویی از گل‌محمدی شد که باعث جدایی همزمان ۳ بازیکن اصلی تیمش شده است. با این حال برنامه‌های پر کردن جای خالی این ۳ بازیکن به خوبی پیشرفت و ۳ خرید جدید ذوب‌آهن به نظر می‌رسد در کیفیت قابل مقایسه با نفرات جدا شده باشند.

بختیار رحمانی در پست هافبک نفوذی و پشت مهاجم به خوبی ایفای نقش می‌کند و در دو دیداری که در ترکیب تیمش حاضر بوده نمایش قابل قبولی داشته است و می‌توان گفت در حضور او جای خالی پهلوان احساس نخواهد شد.

فخرالدینی بازیکن دیگری است که به تازگی جذب ذوب‌آهن شده و در حضور نخست خود در ترکیب تیمش عملکرد قابل قبولی داشت تا نبود دانیال اسماعیلی‌فر احساس نشود.

ذوبی‌ها به تازگی اقدام به جذب اکبر ایمانی، هافبک ملی‌پوش پدیده کردند تا با حضور او خط هافبک خود را تقویت کرده و در این قسمت از زمین هم جای خالی مهدی مهدی‌پور پر شده است.

به نظر می‌رسد اگر ذوب‌آهن نسبت به نیم فصل نخست قوی‌تر نشده باشد، ضعیف‌تر هم نیست باید دید در نتیجه گیری چطور عمل می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.