فعالیت جدی رسول خادم به عنوان مسئول فنی تیم ملی کشتی آزاد از اردوی جدید تیم ملی که قرار است از فردا (یک‌شنبه) و با هدف حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار شود، آغاز خواهد شد.

رسول خادم کادر مربیان تیم ملی کشتی آزاد را انتخاب کرد و قرار است علیرضا رضایی، محمد طلایی، هادی حبیبی، مسعود مصطفی جوکار، مهدی براتی و فردین معصومی به عنوان مربیان تیم ملی کشتی آزاد فعالیت خود را آغاز کنند.

علیرضا رضایی سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد امید را نیز بر عهده دارد و فردین معصومی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی فعالیت می‌کند.

هادی حبیبی نیز ریاست سازمان لیگ کشتی را بر عهده دارد و به احتمال فراوان با توجه به مسئولیت سنگین در این پست، فرد دیگری به عنوان رییس سازمان لیگ کشتی معرفی خواهد شد.

پیش از این محمد طلایی سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده داشت و اکبر دودانگه،امیر توکلیان،احسان لشگری و عباس حاج کناری نیز به عنوان مربی مشغول به فعالیت بودند.

نتایج ضعیف تیم ملی در رقابت‌های جهانی فرانسه که با تک مدال طلای حسن یزدانی و حذف ۷ آزادکار دیگر ایران همراه بود باعث شد موجی از انتقادات از نحوه عملکرد آزادکاران و کادر فنی تیم ملی ایجاد شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.