چند وقتی است که کریستیانو رونالدو از شرایطش در رئال مادرید راضی نیست. هیچکس دلیل نارضایتی او را نمی داند به جز خودش. البته رونالدو طی چند جلسه ای که با پرز مدیرعامل رئال مادرید داشته است به او گفته من از شما دستمزد بالاتری هم سطح نیمار و مسی می خواهم و اگر این شرط من اجرا نشود از رئال مادرید جدا می شوم.

تمام حرف رونالدو و مشکلش با رئال مادرید دستمزد سالیانه او است که کمتر از نیمار و مسی دو فوق ستاره دیگر دنیای فوتبال بوده که احتمالا از نظر رونالدو، شاید این دستمزد پایین نسبت به نیمار و مسی، برای برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در سال ۲۰۱۷ کم باشد. دستمزد رونالدو در حال حاضر سالیانه ۲۴ میلیون یورو است در حالی که لیونل مسی طبق قرارداد جدیدش با بارسا سالیانه ۴۰ میلیون یورو دریافت می کند و نیمار هم حدود ۳۵ میلیون یورو در سال از پاریسن ژرمن دریافت می کند.

با توجه به اینکه رونالدو از مدیران رئال به خاطر دستمزدش ناراضی است در این بین باشگاه های ثروتمندی همچون پاریسن ژرمن هستند که حاضرند او را به خدمت بگیرند و دستمزد دلخواهش را به او بدهند. باید دید که مدیران رئال حاضرند دستمزد ستاره خود را بالا ببرند یا اینکه دنیای فوتبال شاهد انتقال بزرگ رونالدو از رئال به تیم دیگری خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.