هیل گزارش داد، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: جشنواره اخبار جعلی که به فاسدترین و جانبدارانه‌ترین جریان رسانه‌ای اختصاص دارد، به جای این دوشنبه، در روز چهارشنبه، ۱۷ ژانویه برای بازنده‌ها برگزار خواهد شد. نفع موجود در این جشنواره و اهمیت چنین جشنواره‌هایی بیشتر از آن است که کسی بتواند آن حدسش را بزند.

قرار است رییس جمهور آمریکا امروز(دوشنبه) به تنسی و جرجیا سفر کند.

گزارش شده است که ترامپ قصد دارد در بازی قهرمانی ملی فوتبال دانشجویی در آتلانتا شرکت کند.

ترامپ هفته گذشته اعلام کرد که روز دوشنبه "جشنواره متقلب‌ترین و فاسدترین رسانه" را برگزار می‌کند تا بر چیزی که آن را "اخبار جعلی" می‌نامد، تاکید کند.

خوزه آندرس، آشپز معروف برای برندگان این جشنواره غذای رایگان در هر یک از رستوران‌های خود را پیشنهاد داد و گروه "دیده‌بان آمریکایی" که در زمینه مبارزه با فساد اداری فعالیت می‌کند نیز تصمیم داشت که در واکنش به برنامه ترامپ، جایزه "متقلب‌ترین و فاسدترین" را به مقامات دولت ترامپ اهدا کند.

این اقدام از جانب ترامپ در حالی صورت می‌گیرد که دولت او در حال دفاع از خود در برابر ادعاهای غافلگیرکننده‌ای است که در کتاب جدیدی درباره سال نخست ریاست جمهوری ترامپ منتشر شده است.

ترامپ بارها از رسانه‌های مختلف خبری از جمله CNN و نیویورک تایمز انتقاد کرده و آنان را به ارائه گزارش‌های غیر واقعی و "اخبار جعلی" متهم کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.