محمد شریعتمداری امروز در مراسم دومین اهدای نشان و تندیس امین‌الضرب به مناسب یکصد و سی‌چهارمین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی تهران در اتاق وحدت با اشاره به خدمات امین‌الضرب در زمان حیات خود اظهار کرد: قوانین و مقرراتی تو در تو در کشور وجود دارد زمان تحریم و پساتحریم که حاصل هنرمند چیره‌دست ما آقای ظریف نیز تجربه کرده اما کارآفرینان و تولیدکنندگان و صنعتگران ما از تلاش و ادامه فعالیت خود باز نایستادند و تولید و فعالیت خود را به سرانجام رسانده‌اند.

وی افزود: این کارآفرینان با صبوری و تلاش به تولید و کارآفرینی در شرایطی رسیدند که همه افراد چنین شرایطی را تجربه می‌کنند و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با وجود مشکلاتی که وجود دارد در کشور ۸۵ هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ داریم و در در واقع وجود دارد هرچند که تعدادی از این واحدها با مشکلات روبرو هستند اما واحدهایی هستند که علاوه بر بازار داخلی در عرصه‌های بین‌المللی نیز حضور چشمگیری داشته‌اند.

وی تصریح کرد: این واحدها امید دارند و حضور پررنگی در عرصه‌های بین‌المللی داشته و باید توجه داشت که همه واحدهای تولیدی در یک فضا فعالیت می‌کنند.

بنابراین گزارش در این مراسم همچنین از تمبر امین‌الضرب رونمایی شد و از ۱۰ کارآفرین کشور تجلیل به عمل آمد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.