آس نوشت، مراسم معارفه فیلیپ کوتینیو امروز عصر (دوشنبه) برگزار شد و هافبک برزیلی با رسانه‌ها صحبت کرد. بازیکن پیشین لیورپول گفت: از مدت‌ها پیش رویای حضور در بارسلونا را داشتم. به همین خاطر از مدیران باشگاه کاتالانی تشکر می‌کنم که در رابطه با امضای قرارداد من تمام تلاش خود را کردند و صبور بودند.

کوتینیو با قراردادی به ارزش ۱۶۰ میلیون یورو (۴۰ میلیون یورو متغیر) گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه شد. بازیکن برزیلی در این رابطه اظهار کرد: این افتخاری بزرگ برای من است ولی مساله پول، قضیه‌ای است بین دو باشگاه. من اهداف خود را دارم. به بارسلونا آمدم که شاد باشم و عناوین را فتح کنم و از فوتبال بازی کردم لذت ببرم. این تفکر من است.

کوتینیو در مورد لوئیس سوارس و لیونل مسی هم گفت: هر دو بازیکنان بزرگی هستند. اکنون فرصت دارم که مسی را بشناسم. او بازیکن خیلی بزرگی است. برای من افتخار است که در کنار او بازی کنم. فراموش کردن نیمار؟ ما بازیکنان متفاوتی هستیم. نیمار بازیکن خیلی بزرگی است ولی ویژگی‌های متفاوتی دارد. من به بارسلونا پیوستم تا جایگاه خودم را در این تیم پیدا کنم.

هافبک برزیلی باز هم به نیمار اشاره کرد و گفت: با او صحبت کردم و به من تبریک گفت. او به من گفت که بارسلونا فوق‌العاده است. سوارس و پائولینیو نیز به این قضیه اشاره کرده بودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.