مهدی بهرمانی در گفت‌وگوییبا اشاره به هدف کمپین "اصلاح یا حذف مالیات بر ارزش افزوده" اظهار کرد: این کمپین سراسری بوده و هشت هزار عضو دارد، طلافروشان سراسر ایران با راه‌اندازی این کمپین قصد کمک به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده را دارند. 

رئیس اتحادیه طلافروشان تبریز اضافه کرد: در این کمپین سراسری همکاران حرف‌های خود را اعلام کرده و در جهت اصلاح این قانون می‌کوشند اما متاسفانه برخی‌ها گاها سواستفاده کرده بودند که خوشبختانه تمامی شایعات متنفی شد؛ برخی افراد هدفشان غیر از هدف کمپین که "اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده" است، بوده و از وضعیت موجود که بازار شایعات هم داغ شده سوءاستفاده کرده و درصدد بودند تا کارهایی انجام دهند که خوشبختانه مدیریت کمپین از این سوءاستفاده‌ها جلوگیری کرد. 

وی با تاکید بر این‌که کمپین همچنان فعال است، افزود: در این کمپین بحث تعطیلی طلافروشی‌ها دامن زده نمی‌شود و صرفا در راستای اطلاع‌رسانی و تبادل افکار ما بین اعضا فعالیت دارد تا از راه‌های قانونی و ساختارمند قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شود. 

وی با تاکید بر این‌که هدف کمپین " اصلاح یا حذف مالیات بر ارزش افزوده" اطلاع‌رسانی صنفی و تبادل افکار بین اعضای کمپین است، گفت: این کمپین به هیچ عنوان درپی مسائل ساختارشکنانه نبوده و اعضای آن در تلاش برای کمک به مسئولان بوده و ما نیز در کنارشان هستیم تا قانون مذکور اصلاح شود. 

بهرمانی خاطرنشان کرد: این کمپین با هدف اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده از طریق دولت و مراجع قانون‌گذاری و همچنین رفع مشکلات جدی صنف و صنعت که باعث تعطیلی کارگاه‌ها و بیکاری جوانان و فروشندگان شده و اعتمکاد مردم نسبت به خرید طلا را از بین می‌برد، فعالیت می‌کند. 

وی ادامه داد: نظر تمامی افراد محترم است اما در فضای مجازی شرایط به گونه‌ای است که کنترل شایعات سخت می‌شود و اخیرا نیز چند نفر در این رابطه شیطنت کرده بودند که جلوی‌ آن گرفته شد؛ کمپین " اصلاح یا حذف مالیات بر ارزش افزوده" در تلاش است تا مسیر درست خود را که "اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده" است طی کند.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.