در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان افزود: به عقیده من ذوب ‌آهن مظلوم ترین تیم ادوار تاریخ فوتبال ایران است زیرا هیچ تیمی همانند ذوب آهن از اشتباهات داوری متضرر نشده است.

وی ادامه داد: شهرآوردهای فوتبال همواره از حساسیت خاصی برخوردار است و در همه دنیا تماشاگران از تماشای آن لذت می‌ برند و من امیدوارم که فردا در شهرآورد اصفهان بازی تماشاگرپسندی برگزار شود و همگان از دیدن آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: سپاهان از یک مربی بزرگ یعنی کرانچار سود می‌ برد و این سرمربی توانسته به فوتبال ایران کمک های شایانی ارائه دهد.

قلعه نویی اضافه کرد: سپاهان در خط میانی از بازیکنان قدرتمند و در خط حمله از بازیکنان سرعتی برخوردار است و به بازیکنان خود یادآور شده ام که در دیدار فردا حتماً ارتباط این دو خط را از یکدیگر قطع کنند.

وی درباره آلودگی هوا و کارهایی که می توان برای بازیکنان انجام داد تا بتوانند در بازی کمتر آسیب ببینند و بازی مناسبی ارائه دهند، گفت: بخشی از بحران آلودگی هوا برای بازیکنان بواسطه تغذیه مناسب قابل اصلاح است تا بتوانند به خوبی در میدان ایفای نقش کنند.

وی درباره صحبت های سعید آذری در یکی از برنامه های تلویزیونی پیرامون مشکلات تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: شانس من است که هر جا می روم مشکلات اقتصادی برای تیم‌ها رخ می‌دهد برای مثال در تیم استقلال و تراکتورسازی نیز این مشکلات وجود داشت.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات به خودم می‌ گویم اگر جایی می‌ روم به خاطر توانایی من نبوده است و به خاطر مشکلات از من دعوت کرده اند، هم اکنون حتی یک ریال پاداش نگرفته‌ایم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود :بازیکنان ذوب‌آهن ایثارگرانه فعالیت می کنند زیرا تاکنون تنها ۳۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند و بازیکنان جدید یعنی بختیار رحمانی و اکبر ایمانی نیز با وجود مشکلات مالی شدید این باشگاه به ما ملحق شدند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: در زمان نقل و انتقالات ارزش سه میلیارد تومان برابر با ۹ میلیارد تومان است آذری هم همه تلاش خود را انجام می دهد تا ما بتوانیم شرایط خود را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: بودجه ۱۲ میلیارد تومانی برای تیم فوتبال ذوب آهن بسیار کم است.

وی دباره مرتضی تبریزی نیز گفت: عقیده دارم این بازیکن می‌ تواند در لیگ های اروپایی بازی کند اگر چندین سال قبل یکسری اصلاحات درون خود انجام داده بود می توانست هم اکنون در خارج کشور بازی کنند.

سرمربی ذوب آهن درباره شائبه استفاده از بازیکنان مصدوم نیز تصریح کرد: در هیچ تیمی چنین اقدامی از من سر نزده است زیرا بازیکنان مصدوم ابتدا باید مورد مداوا قرار گیرند و پس از تایید پزشک در تمرینات گروهی حاضر شوند.

وی درباره مصدومیت مهدی مهدی‌ پور نیز گفت: این بازیکن در ترکیه مصدوم شد و ۱۰ روز قبل از فصل باهزینه شخصی که خود پرداخت کردم ، او را مداوا کردیم.

تیم سپاهان اصفهان هم اکنون با ۴ برد، ۸ تساوی، ۶ باخت و با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد و تیم ذوب آهن با ۶ برد، ۸ تساوی، ۴ باخت و با ۲۷ امتیاز رده هفتم این رقابت ها را در اختیار دارد.

شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۵فردا ( جمعه ) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.