در شرایطی که در اروپا توجه همه به تیم‎هایی مانند بارسلونا و منچسترسیتی است، تیم ویکتوریا پلیژن ازجمهوری چک بهترین درصد برد بازی‌ها در این قاره را دارد.

کاتالان‌ها هم‌اکنون با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکومادرید در صدر جدول رده‎بندی لیگ اسپانیا هستند و منچسترسیتی و پاری‎سن ژرمن هم با تیم بعد از خودشان ۱۵ امتیاز فاصله دارند.

اما پلیژن توانسته از ۱۶ بازی اخیر در لیگ چک ۱۵ بازی را ببرد. با هدایت مربی‎ای به نام پاول وربا این تیم هنوز شکستی نخورده است و تنها یک تساوی در بازی‎های این فصل دارد که با آن میانگین امتیاز ۲.۹ در هر بازی را کسب کرده است. این تیم همچنین با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول رده‎بندی که اسلاویا پراگ است در صدر قرار دارد. تنها ناکامی این تیم تساوی بدون گل مقابل تپلیس در آخرین بازی‎شان است.

این تیم در کنار منچسترسیتی، بارسلونا و پورتو تنها تیم‎های بدون شکست در اروپا در رقابت‎های این فصل هستند و میانگین امتیاز کسب شده توسط آن‌ها در هر بازی هم از تیم‌هایی مانند پاری‎سن ژرمن، بایرن مونیخ و ناپولی بیشتر است.

تنها باشگاهی که می‎تواند با آن‌ها برابری کند از نظر امتیاز کسب کرده در هر بازی تیم پپ گواردیولا است که در هر بازی ۲.۹ امتیاز به دست آورده است.

البته که دیگر تیم موفق در اروپا در این فصل از نظر امتیازات کسب کرده در هر بازی ستاره سرخ بلگراد از لیگ صربستان است. این تیم در ۸۲ درصد بازی‌هایش برنده بوده و در هر بازی ۲.۶ امتیاز کسب کرده است. این تیم آماری بهتر از یوونتوس و بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید دارد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.