آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه یک سال است مبتلا به مشکلی در روده شده بودم، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها مشخص شد که غده در روده بزرگ است بنابراین به اطبا مراجعه کردم البته دوستان اصرار می‌کردند که برای معالجه به خارج از کشور بروم که من قبول نکردم.

وی افزود: من در مشهد و تهران به دکتر مراجعه کردم و در بیمارستان ساسان دو عمل جراحی داشتم که بعد از مدتی مشکل دیگری در کلیه چپ من ایجاد شد که پزشکان بر سر معالج من دچار اختلاف نظر شدند. برخی از آنها بر عمل جراحی اصرار داشتند و برخی اعتقاد به جراحی نداشتند اما بالاخره غده دوم که بزرگ شده بود مجبور شدم عمل کنم و این عمل را در بیمارستان ساسان انجام دادم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: همین اختلاف نظرهای پزشکان موجب شد که هم بستگان و هم پزشکان اصرار کنند که معالجه را در خارج از کشور دنبال کنم که به همین دلیل مدارک پزشکی به خارج از کشور فرستاده شد البته این مدارک به مراکز درمانی که متخصصان ایرانی تاسیس کرده بودند ارائه شد و آنجا مطرح کردند با توجه به این اختلاف نظرها باید برای ادامه معالجه به خارج از کشور بروم.

هاشمی شاهرودی با بیان اینکه بنابراین سفر مختصر، غیررسمی، معمولی و بدون سر و صدا داشتم تا این اختلاف نظرها حل شود، گفت: پزشکان بررسی کردند و برخی اقدامات آنجا را قبول نداشتند مثل عمل سوم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.