کریستیانو رونالدو زمانی که ۲۰ ساله بود و برای تیم منچستریونایتد بازی می کرد،بدترین آمار گلزنی خود را ثبت کرد و حالا بعد از گذشت ۱۲ سال او بار دیگر بدترین روند گلزنی خود بازگشته است.

۲۸ دسامبر سال ۲۰۰۵، زمانی که رونالدو ۲۰ ساله بود، اولین دور لیگ برتر را با زدن فقط یک گل در منچستر یونایتد به پایان رساند. در آن زمان، سر الکس فرگوسن هنوز الماس پرتغالی خود را صیقل می داد. رونالدو فصل سوم حضور خود را در باشگاه انگلیسی را در حالی  به پایان رساند و ۳۳ بازی انجام داد و ۹ گل به ثمر رساند.

این آخرین فصل عملکرد ضعیف کریس رونالدو قبل بود و پس از آن آمارهای گلزنی شگفت انگیزی از خود به جا گذاشت.

۱۳ ژوئن ۲۰۱۸، ستاره پرتغالی رئال در سن ۳۲ سالگی، یک بار دیگر به آمار منفی گلزنی در یونایتد بازگشت.

رونالدو اکنون ۴ گل در لالیگا به ثمر رسانده است که این آمار گلزنی پس از فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ بدترین عملکرد این بازیکن محسوب می شود.

رونالدو در برابر ویارئال هم برای گلزنی تلاش کرد اما نتیجه ای نداشت.او در این فصل در چهارده مسابقه به میدان رفته که در یازده بازی گل نزده است.

رونالدو در این فصل برابر ختافه و مالاگا یک گل و برابر سویا نیز دو گل زده است.

به عبارت دیگر کاپیتان رئال در هر ۳۱۱ دقیقه یک ل زده است. خارج از لالیگا، رونالدو مثل همیشه بوده است؛او شش مسابقه در لیگ قهرمانان انجام داده و ۹ گل به ثمر رسانده است.

رکورد گلزنی رونالدو در لالیگا فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ رقم خورد که ۲۸ گل به ثمر رساند.

این فصل رونالدو با این آمار گلزنی در لالیگا برای کسب جایزه پیچیچی بسیار عقب تر از لیونل مسی ۱۶ گله است و بعید به نظر می رسد بتواند در ادامه این عقب ماندگی را جبران کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.