حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در این نشست عنوان کرده بود که گزارشی درباره مرحوم آیت الله هاشمی از سوی خانواده ایشان و شورای عالی امنیت ملی به قوه قضاییه نیامده است.

بخش سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد، در بازنشر اخبار خبرگزاری ها این بخش از سخنان سخنگوی قوه قضاییه را به نقل از خبرگزاری ایلنا منتشر کرده بود که در آن از واژه «مرگ مشکوک» ایت الله هاشمی در خبر خود استفاده کرده بود. 

براساس توضیحاتی که خبرگزاری ایلنا بعد از چند ساعت منتشر کرده است، این کلمه برداشت خبرنگار از پاسخ محسنی اژه ای بوده است.

در همین راستا بخش سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد هم ضمن حذف خبر منتشر شده متن کامل پاسخ سخنگوی قوه قضاییه را در ادامه آورده است؛ 

«حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به سالگرد آیت‌الله هاشمی از سوی برخی نزدیکان ایشان عنوان شده که درصد رادیو اکتیو موجود در بدن وی بیش از استاندارد بوده است و در این ارتباط پرونده‌ای در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است. آیا دستگاه قضایی به این مساله ورود کرده است؟ گفت: تا کنون نه چیزی از طرف خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و نه شورای عالی امنیت ملی به قوه قضائیه فرستاده نشده است.»

دنیای اقتصاد از خوانندگان محترم خود و سخنگوی قوه‌قضاییه به دلیل بازنشر این خبر عذرخواهی می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.