مصطفی میرسلیم در مورد نوع مواجهه صدا و سیما با ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: صدا و سیما در این مورد بسیار خوب کار کرد برخلاف نظر خیلی‌ها صدا و سیما در این وقایع خدمت ارزنده‌ای کرده است؛ آنکه خدمت نکرد و خیانت کرد فضای مجازی بود. متاسفانه از تلگرام سوء استفاده کردند و شبکه آمد نیوز که وابسته به منافقین بود خیلی خیانت کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق فیلتر تلگرام هستید، اظهار کرد: بله، ما که نمی‎توانیم آزاد بگذاریم هر کسی هر غلطی خواست در این کشور بکند؛ می‎گویند کسب و کار مردم با مشکل مواجه می شود، در حالی که ما خودمان پیام رسان ملی مان را راه می اندازیم، خوب هم هست و مردم می توانند از آن طریق کارشان را ادامه دهند.

میرسلیم در مورد برخورد و مواجه نظام با این اتفاقات بیان داشت: ناگزیر در چنین اتفاقاتی این چیزها پیش می آید. وقتی یک بلبشو به این عظمت در کشور رخ می دهد که ۷۰، ۸۰ شهر را درگیر می کند و عده بسیار زیادی را ملتهب می کند، طبیعی است که دستگاه قضایی نیز عاملین را دستگیر کند و به پرونده ها رسیدگی کند. ممکن است این رسیدگی یک مقدار طول بکشد. قاعدتا باید سریع برخوردکنند تا متوجه شوند که ریشه ها کجاست.

وی در مورد منشاء اعتراضات گفت: من فکر می کنم تا حالا مقدار زیادی ریشه‎های این التهاب‎ها مشخص شده و به زودی اعلام خواهد شد. ریشه اصلی آن خارجی است اما از ایادی داخلی هم استفاده کرده‎اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.