خبرگزاری فرانسه گزارش داد: ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، شخصیتی مبهم و ناشناخته است که اهدافش به عنوان بانوی اول آمریکا برای میلیون‌ها نفر از شهروندان آمریکا همچنان به صورت یک راز باقی مانده است.

در این گزارش آمده است: ملانیا بدون شک یک بانوی اول ویژه است؛ او یک مدل سابق و اولین بانوی اول آمریکاست که در دویست سال گذشته خارج از این کشور متولد شده است و همچنین اولین همسر یک رئیس جمهور آمریکا است که انگلیسی زبان دوم وی محسوب می‌شود.

ملانیا ترامپ؛ شخصیتی مبهم که موفقیتش در مقام بانوی اولی بعید به نظر می‌رسد

با وجود گذشت یک سال از آغاز ریاست جمهور ترامپ، ملانیا هنوز آرمان و هدف مشخصی را بر خلاف دیگر بانوان اول آمریکا برای خود مشخص نکرده است. زمانی میشل اوباما، همسر باراک اوباما، و لورا بوش، همسر جورج بوش، دو تن از رؤسای جمهور سابق آمریکا مبارزه با چاقی و ریشه‌کنی بی‌سوادی را هدف خود تعیین کرده بودند.

ملانیا حتی ماه‌ها پس از راه یافتن همسرش به کاخ سفید همچنان در نیویورک ماند تا مدرسه پسرش تمام شود و حتی الان هم به ندرت در واشنگتن دیده می‌شود و هر بار حضور او هزاران دلار هزینه روی دست ماموران امنیتی کاخ سفید بر جای می‌گذارد.

ملانیا ترامپ؛ شخصیتی مبهم که موفقیتش در مقام بانوی اولی بعید به نظر می‌رسد

ملانیا ترامپ به همراه همسر و پسرش در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور آمریکا

از طرفی وعده وی در دوران مبارزات انتخابات ریاست جمهوری برای مبارزه با زورگویی اینترنتی هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگرفته است و حتی به خاطر شهرت عجیب همسرش در استفاده جنجال‌برانگیز از توئیتر و حمله به افراد مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است.

به عنوان همسر ۴۷ ساله مردی ۷۱ ساله که اظهارات رکیکی در مورد زنان داشته و دو زن دیگر را طلاق داده است، حدس و گمانه‌زنی در مورد ملانیا ترامپ بسیار زیاد است و آن‌ها تقریبا به طور جداگانه زندگی می‌کنند.

خبرگزاری فرانسه در ادامه نوشت: ملانیا بر خلاف میشل اوباما که فردی تحصیل‌کرده و فارغ‌التحصیل دانشگاه معتبر هاروارد بود به ندرت سخنرانی عمومی دارد و حتی معدود سخنرانی‌های وی از جمله در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان در سال ۲۰۱۶ به علت سرقت ادبی صورت گرفته در متن سخنرانی و همچنین لهجه به شدت اسلوونیایی او به یک آبروریزی تمام عیار برای جمهوری‌خواهان تبدیل شد.

در انتهای این گزارش آمده است: با وجود آنکه دفتر ملانیا اعلام کرده است در ماه‌های آینده برنامه جامعی از سوی وی درباره سلامتی کودکان اعلام خواهد شد، بعید به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت‌هایی که تاکنون از او دیده‌ایم، همسر رئیس جمهور آمریکا بتواند در اجرای آن موفق باشد.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.