سردار «رضا بنی اسدی‌فر» گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، یگان تکاوری ۱۱۵ کهنوج با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) این شهرستان ازحمل و جابجایی  محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروهی از سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله موادمخدر را به صورت مسلحانه با یک دستگاه خودرو زانتیا از مرزهای شرقی و از مسیر رودبار جنوب به مرکز کشور حمل کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: تیم‌های عملیاتی سربازان امام زمان(عج) به همراه نیروهای یگان تکاوری ۱۱۵ کهنوج در مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در روستای «سردی» مستقر و پس از مشاهده قاچاقچیان دستور ایست صادر کردند اما سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس و با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند اما در نهایت با آتش مقابل به مثل ماموران روبه رو شده و چاره‌ای  جزء رها نمودن خودرو و فرار ندیدند.

 

سردار بنی اسدی‌فر با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و تلاش برای دستگیری اعضای این باند مسلح ادامه دارد گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو توقیفی ۵۱ بسته مواد مخدر به وزن ۵۱۰ کیلو گرم تریاک را کشف و به همراه خودرو توقیف شده تحویل مراجع قضائی دهند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مبارزه جدی با موادمخدر نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، از همه شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص خرید، فروش و حمل مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.