آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادبود میلاد عنایتی جان باخته کشتی سانچی با بیان این که مرگ شهادت گونه این افراد بسیار اندوهناک بوده است، اظهار کرد: بسیاری از خانواده‌ها امروز چشم انتظار خبری از فرزندان خود هستند.

وی با بیان این‌که این‌گونه مصیبت‌ها بسیار تلخ است، خاطرنشان کرد: با وجود این‌که تمامی کارها بسیار سخت و ارزشمند است، اما این گونه فعالیت‌ها به دلیل سختی‌های فراوانی که دارد بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که حرکت کشتی در اقیانوس برای خدمت رسانی به مردم بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: افرادی که در کشتی فعالیت می‌کنند کار بزرگی انجام می‌دهند.

معلمی با بیان این‌که تلاطم جامعه در جریان‌های سیاسی نیز وجود دارد و باید دید انسان‌ها به کدام سو گرایش دارند، افزود: در موضوع تصادف دو کشتی باید منتظر آینده بود تا پاسخ پرسش‌های مردم مشخص شود.

وی با اشاره به این‌که ملت ایران در این راستا حق مطالبه‌گری دارد، گفت: مسئولان با بررسی زوایای این حادثه به ملت ایران و خانواده‌هایشان پاسخ دهند.

به گزارش ایسنا در روز شنبه مراسمی در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر در  ساعت ۱۴ و  در روز جمعه  در حسینه روستای ارزفون ساری از ساعت ۲تا ۴مراسمی برگزار می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.