علی ابری در گفت‌وگویی اظهار کرد: ساعت ۱۰ معلم یکی مدارس احساس سردردی دارد که بلافاصله نیروی آتش‌نشانی و اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه آمدند و ضمن خروج معلم و دانش‌آموزان حادثه دیده آن‌ها را جهت مداوا به بیمارستان طالقانی منتقل کردند.

وی افزود: در این حادثه یک معلم و ۲۳ دانش آموز یکی از کلاس‌های درس دبیرستان دخترانه دوره اول نجبیه روستای کورده دچار گازگرفتگی خفیف شده بودند که ۲۱ تن از آن‌ها به صورت سرپایی مداوا شدند و ۲ نفر دیگر به علت مشکلات تنفسی و استرس به‌وجود آمده ناشی از حادثه با تشخیص پزشکان تحت نظر قرار گرفتند، اما خوشبختانه حال آن‌ها هم مساعد است و تا ۱۲ ساعت آینده ترخیص خواهند شد.

مدیرآموزش و پرورش منطقه تبادکان با اشاره به نوساز بودن ساختمان این مدرسه خیرساز، گفت: حادثه منطقه کبرده روستای نجیبه به علت وزش باد شدید و استفاده از دودکش تنوری و غیراستاندارد و برگشت دود به کلاس درس این مدرسه به وقوع پیوست و اکنون شرایط مناسب در محل مهیا بوده و خارج از فضای نامساعد گرفتار شده در آن قرار دارد.

ابری بیان کرد: آموزش و پرورش منطقه تبادکان با بیش از ۷۵۰ مدرسه و بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز بزرگترین منطقه آموزش و پرورش استان و کشور است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.