بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز چهارشنبه در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس سوئیس بار دیگر خواستار اقدام کشورهای دیگر علیه توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» شد!

نخست‌ وزیر رژیم اشغالگر قدس دیدار با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان را «مهم» توصیف و در این باره گفت: ما درباره توافق هسته‌ای با ایران با یکدیگر صحبت کردیم.

وی در ادامه افزود: من گفتم که به نظرم تنها گزینه کنونی این است که به جای ایجاد تغییرات ظاهری، اصلاحیه‌ هایی واقعی اعمال شود تا مانع از هسته‌ای شدن ایران گردد. من همچنین قدردانی خود را از تعهد واقعی صدراعظم نسبت به امنیت (رژیم) اسرائیل ابراز کردم.

نتانیاهو اضافه کرد: صدراعظم آلمان تعهد خود را اعلام کرد و گفت که نگرانی‌ های ما را درباره توافق هسته‌ ای درک می‌کند. او لزوماً درباره آنچه ما در قبال توافق می‌ خواهیم اتفاق نظر ندارد؛ اما او این را درک می کند که موضوع نگرانی ما درباره چیزی است که تهدید هویتی علیه ما به شمار می آید.

این در حالیست که نتانیاهو امروز و در حاشیه نشست داووس، با رئیس جمهور آذربایجان، صدراعظم آلمان و نخست‌وزیران بلژیک و کانادا دیدارهای دو جانبه‌ ای داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.