رسانه های پاکستانی امروز گزارش دادند که در حمله پهپادهای آمریکایی در منطقه &#۳۹;کرم اجنسی&#۳۹; و«اورکزئی اجنسی» نزدیک مرز پاکستان و افغانستان، دو نفر کشته شدند.

براثر این حمله که در منطقه مرزی «اسپین تل دپه ماموزئی» بین مناطق قبایلی «اورکزئی ایجنسی» و «کرم ایجنسی»،دو نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام مسئولان دولتی منطقه، در این حمله، پهپاد آمریکایی یک واحد مسکونی را با دو موشک هدف قرار داد.

همچنین برخی رسانه های پاکستان اعلام کردند که یک فرمانده شبکه حقانی در حمله هواپیمای بی‌سرنشین در وزیرستان شمالی کشته شده است.

بر این اساس، این حمله در منطقه کرم اجنسی صورت گرفته و یک هواپیمای بی‌سرنشین نیروهای امریکایی یک خانه را مورد حمله موشک قرار داد که در این حمله پهپادی &#۳۹;احسان مشهور به خاوری&#۳۹;، از فرماندهان شبکۀ حقانی با دو تن از همراهان کشته شدند.

به گزارش &#۳۹;A.R.Y NEWS&#۳۹;، وزارت امور خارجه پاکستان امروز با انتشار بیانیه ای این حمله متجاوزانه آمریکا را محکوم کرد و یادآورشد که این اقدام های یکجانبه مانند آنچه امروز انجام شد، برای روح همکاری میان دو کشور در مبارزه با تروریسم زیانبار است.

به گزارش ایرنا، در حمله پهپادهای آمریکایی در منطقه&#۳۹; کرم اجنسی&#۳۹; نزدیکی مرز پاکستان و افغانستان در ۲۷ دیماه سال جاری نیز دو نفر کشته و یک تن مجروح شدند.

پاکستان همواره به حمله پهپادهای آمریکایی اعتراض و آن را نقض حاکمیت خود تلقی کرده است.

اما آمریکا تاکید می کند که این هواپیماها جنگجویانی را که در مناطق بی قانون قبایلی، هم مرز با افغانستان مخفی شده اند، نابود می کنند؛ جایی که ارتش پاکستان چندان رغبتی به فرستادن نیروهای نظامی برای مقابله با این شورشیان را ندارد.

در حمله یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به منطقه قبایلی «کرم اجنسی» در ماه سپتامبر نیز ۳ نفر کشته و ۲ تن زخمی شدند.

همچنین در یک حمله پهپادی به شبکه شبه نظامی حقانی در همان منطقه، ۴ تن مورد هدف قرار گرفتند.

در حمله پهپادهای آمریکایی در پنجم دی ماه سال جاری در منطقه &#۳۹;کرم اجنسی&#۳۹; نزدیکی مرز پاکستان و افغانستان، دو نفر کشته شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.