پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل پیکان قرار می‌گیرد و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که هم سرخپوشان برای حفظ فاصله خود در صدر جدول و نزدیک نشدن رقبا نیازمند ۳ امتیاز مسابقه هستند و هم جلالی و شاگردانش که به دلیل ناکامی‌های پیاپی هفته‌های اخیر تحت فشار قرار دارند، دوست ندارند شکستی دیگر تحمل کنند و همین موضوع حساسیت بازی را افزایش می‌دهد.

برانکو در این دیدار وحید امیری و فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت و کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. ضمن اینکه بشار رسن به تازگی به ایران برگشته است و احتمالاً از سوی برانکو به او استراحت داده شود. احمد نوراللهی هم ۲ هفته‌ای است که آزاد شده است ولی ظاهراً تا فرم مطلوبش فاصله دارد.

در دروازه پرسپولیس در این دیدار بیرانوند ایفای نقش می‌کند و در خط دفاع هم شجاع خلیل‌زاده در دفاع میانی و محمد انصاری در دفاع چپ حضور دارند، سید جلال حسینی هم در ترکیب حاضر است ولی مصدومیت وی هواداران را نگران کرده بود که به بازی نرسد ولی در نهایت شرایط بازی را دارد. صادق محرمی هم مدافع راست سرخپوشان در این دیدار است.

در خط هافبک دفاعی از زوج ربیع‌خواه، ماهینی استفاده خواهد شد تا در نبود کامیابی‌نیا و عدم آمادگی نوراللهی در این پست ایفای نقش کنند، محسن مسلمان هم مثل همیشه در ترکیب حضور دارد و در نبود امیری و احمدزاده، سیامک نعمتی راهی ترکیب اصلی خواهد شد.

در خط حمله هم مثل همیشه زوج منشا، علیپور ایفای نقش می‌کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، سیامک نعمتی، محسن مسلمان، گادوین منشا و علی علیپور

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.