جان لوئیجی بوفون یکشنبه هفته آینده ۴۰ ساله می‌شود، سنی که خیلی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند خاتمه‌بخش دوران بازیگری‌ این دروازه‌بان ایتالیایی خواهد بود. او اما می‌گوید حاضر است به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد اگر باشگاه با تمدید قراردادش مشکلی نداشته باشد.

بوفون به نشریه رپوبلیکای ایتالیا گفت: به زودی با آندره‌ آنیلی (رئیس باشگاه یوونتوس) ملاقات خواهم داشت و درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. من چیزی را می‌خواهم که به صلاح تیم باشد. می‌خواهم درک کنم که آیا یوونتوس فکر می‌کند من هنوز هم می‌توانم بازیکن مهمی باشم یا نه. باید در کنار باشگاه بهترین راه حل را پیدا کنیم. بدون شک من نمی‌خواهم با ماندنم برای یوونتوس یا هم‌تیمی‌هایم مزاحمت ایجاد کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر یووه با ماندنش موافقت کند، حاضر است با وویچخ شزنی، هم‌تیمی لهستانی‌اش تعویض شود،‌ تأکید کرد: من همیشه با کمال میل دوست داشته‌ام که به دیگر هم‌تیمی‌هایم هم فرصت بازی برسد و خوشحالم که شزنی هم فرصت بازی داشته باشد. او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و اگر ما امسال اسکودتو را ببریم، او در این قهرمان سهم بسزایی خواهد داشت. او آینده تیم ماست.

کاپیتان یووه در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه اگر یوونتوس حاضر نشود قرارداد او را تمدید کند، به تیمی دیگر خواهد رفت، اظهار داشت: خیر. یا در یوونتوس می‌مانم یا هیچ چیز.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.