سمیه محمودی عصر امروز با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان، اظهار کرد: مسأله آب برای ما در اولویت قرار دارد و باید از هم اکنون پیش‌بینی بهار را داشته باشیم و مدیران پیش‌بینی، پیشگیری و درمان را مدنظر داشته باشند.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی مسؤولان، افزود: در جلسه شورای اداری فقط برخی از مسؤولان صحبت می‌کنند و ارائه گزارش می‌دهند که جای گلایه دارد و انتظار ما از همه مسؤولان ارائه گزارش در این جلسات است و دوست داریم که همه صحبت کنند و جلسه شورای اداری در ماه آینده در شهر گلشن برگزار شود.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس اذعان کرد: با توجه به فرا رسیدن دهه فجر گزارش‌ها و عملکردها برای مردم روشن و ارائه شود تا در جریان امور شهرستان قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مسؤولان شهرستانی و استانی همان دولت هستند، عنوان کرد: در راستای تکمیل جاده شهرضا به مبارکه ۹ میلیارد تومان پول آمده و ما برای دهه فجر قصد افتتاح آن را داشتیم که متأسفانه به سبب کوتاهی دولت که در اصل همان مسؤولان شهرستانی و استانی هستند هنوز اقدامی نشده است.

محمودی مدیران را دعوت به ایجاد منابع پایدار کرد و ادامه داد: مدیران از خواب بیدار شوند و شرایط بحرانی را ببینند در شرایطی که از پول کافی برخوردار هستیم کار کردن راحت بوده اما در شرایط بحرانی کار کردن و مدیریت کردن نیاز کشور است و باید با ایجاد منابع پایدار اقدام کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مدیران حرکت کنند و ایده بدهند تا مشکل کمبود اعتبارات رفع شود، خاطر نشان کرد: جلسه تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز توسط آموزش و پرورش دهاقان کار شایسته و خوب بود و همه دستگاه‌ها بنا به حوزه کاری خویش چنین اقداماتی را صورت دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.