سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی ، اظهار داشت: محور کندوان که از دیشب به دلیل بارش برف شدید مسدود شده بود همچنان مسدود است و  از تونل کندوان تا هزار چم بارش برف سنگین ادامه دارد.

 

وی افزود: در محور هراز به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید با نظر پلیس راه تا اطلاع ثانوی مسدود است و در این محور از گردنه امامزاده هاشم تا سه راهی لاسم بارش برف سنگین گزارش شده است.

 

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در محور سوادکوه ترافیک به صورت عادی و روان در جریان است تصریح کرد: تردد در این محور فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و گردنه گدوک تا تونل ورسک جوی مه آلود همراه با برف سنگین حاکم است.

 

قدمی با بیان اینکه در محور کیاسر تردد به صورت عادی و روان و  با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: در این محور نیز بارش برف سنگین و مه آلود گزارش شده است.

 

وی با اعلام اینکه ترافیک در محور کناره به صورت عادی و روان است گفت: در این محور بارش باران شدید در برخی موارد همراه با برف و باران همراه است.

 

قدمی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محورهای مواصلاتی استان، افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در رابطه با وضعیت راه‌های استان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.