نشریه «سان» انگلیس گزارش داد؛ رومن آبراموویچ از دست شکایت‌ها و انتقادهای آنتونیو کونته در رابطه با سیاست این باشگاه در نقل‌وانتقالات عاصی شده است و قصد دارد لوئیس انریکه، سرمربی پیشین بارسلونا را جانشین سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی کند.

گفته می‌شود باشگاه چلسی از روندی که این تیم در فصل جاری در پیش گرفته رضایت ندارد، از این‌رو قصد دارد در تابستان پیش‌رو کونته را از سرمربیگری چلسی اخراج کند. اگر این اتفاق رخ دهد و انریکه جانشین کونته شود، سرمربی پیشین بارسلونا دوازدهمین سرمربی خواهد بود که آبراموویچ از زمان خرید باشگاه چلسی در سال ۲۰۰۳ استخدام کرده است.

انریکه ۴۷ ساله پس از ترک نوکمپ در تابستان گذشته با پایان یافتن قراردادش با این تیم، دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است. او در زمان حضورش روی نیمکت بارسا، این تیم را به دو قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سوق داد.

چلسی که با کونته فصل قبل به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسید، در فصل جاری این رقابت‌ها از ۲۴ بازی اول خود ۵۰ امتیاز کسب کرده است و با حضور در مکان سوم جدول با منچسترسیتی صدرنشین هم ۱۵ امتیاز اختلاف دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.