بامداد امروز مأموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به سرنشینان یک خودروی پراید مشکوک شده و به سمت خودروی پراید رفتند که در این حین راننده پراید پایش را روی پدال گاز گذاشت و اقدام به فرار کرد.

با فرار سرنشینان پراید، مأموران کلانتری اقدام به تعقیب و گریز آنها کردند اما سرنشینان پراید همچنان متواری بود و برای فرار از دست پلیس خلاف جهت سایر خودروها در بزرگراه رسالت حرکت کرد که مأموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت خودروی فراری شلیک هوایی کردند اما راننده پراید بدون توجه به اخطار و شلیک پلیس به راه خودش ادامه داد تا اینکه بر اثر تصادف با خودروی دیگر متوقف شد و سرنشینان آن (دو مرد جوان) از خودرو پیاده شده و با پای پیاده گریختند.

لحظاتی بعد مأموران انتظامی، یکی از مظنونان فراری را که قصد ورود به داخل آپارتمانی داشت، دستگیر کردند و در بازررسی بدنی از وی یک عدد چاقو کشف شد، مظنون فراری دیگر که سلاح ساچمه‌زنی با خود همراه داشت نیز توسط مأموران بازداشت شد همچنین مأموران در بررسی خودروی پراید موفق به کشف موادمخدر و لوازم مربوط به سرقت خودرو شدند.

هر دو متهم پیش از ظهر امروز به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شدند، راننده پراید در اظهارات اولیه به بازپرس پرونده گفت: اسلحه متعلق به خواهرزاده من است و در خودروی پراید جامانده بود، من کاری نکردم و به دلیل اعتیاد به مواد و همراه داشتن موادمخدر ترسیدم و از دست پلیس گریختم.

متهم دیگر این پرونده نیز در اظهاراتش مدعی شد که قصد اسباب‌کشی داشته و دوستش نیز برای کمک همراه با او بوده است.

سرانجام دو متهم با دستور علی وسیله‌ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.