طبق اطلاعات ارائه شده از فرودگاه مهرآباد، پروازهای این فرودگاه بار دیگر از صبح افزایش پیدا کرده اما همچنان تابلوی ورودی و خروجی پروازها نشان‌دهنده باطل شدن تعدادی از برنامه‌های پروازی و تاخیر یا مشکلات دیگر در این حوزه است.

از صبح امروز چند پرواز ورودی مهرآباد از شهرهایی مانند بیرجند، شهرکرد و اهواز باطل شده و پروازهای دیگر نیز با تاخیر انجام می‌شود. همچنین گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد تعدادی از پروازها که در روزهای قبل برنامه‌ریزی شده بودند، هنوز برقرار نشده است.

اوضاع در فرودگاه امام خمینی (ره) قدری پیچیده‌تر است؛ هرچند طبق اعلام رسمی این فرودگاه در حال حاضر باند فرودگاه امام خمینی (ره) باز شده و امکان برقراری پروازها به وجود آمده است، اما طولانی شدن فرآیند پروازی و همچنین حضور طولانی‌ مدت تعدادی از مسافران در این فرودگاه باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مسئولان و مسافران شده‌ است.

گزارش‌های مردمی حاکی از این است که تعدادی از مسافران برای چندین ساعت مجبور به باقی ماندن در سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی (ره) شده‌اند و از این‌رو نه امکان خروج آنها از سالن وجود دارد و نه شرایط پروازشان فراهم شده است.

همچنین برخی گزارش‌ها نشانگر این است که تعداد این مسافران بالا رفته و احتمال به وجود آمدن مشکلات بیشتر را در این فرودگاه افزایش داده است.

شرایط دیگر فرودگاه‌های ایران نسبتا به حالت عادی نزدیک شده است؛ هرچند تعدادی از پروازها با تاخیر انجام می‌شود. تابلوی فرودگاه مشهد نشان می‌دهد تقریبا تمامی پروازهای صبح امروز این فرودگاه با تاخیر انجام شده‌ است و در فرودگاه‌هایی مانند شیراز و تبریز نیز اثرات تاخیر به چشم می‌خورد که البته با توجه به وجود آمدن مشکلات در فرودگاه‌های تهران به عنوان اصلی‌ترین فرودگاه‌های کشور شکل‌گیری این تاخیرات دور از پیش‌بینی نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.