دیلی میل نوشت، فردریک اسچوفیلد هوادار باسابقه منچستریونایتد که ۹۴ سال سن دارد، در روزهای اخیر به بیماری دچار شده است و به همین خاطر ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد قبل از بازی با تاتنهام اقدام به نوشتن نامه‌ای برای این هوادار کرد.

ژوزه مورینیو در این نامه خود نوشت: ما اخیرا از خدماتی که شما برای منچستریونایتد ارائه کردید آگاهی یافتیم. من این نامه را نوشتم تا از حمایت‌هایی که در طول این سال‌ها برای باشگاه داشتید تشکر کنم. شور و شوق هواداران همچنان ما را خوشحال و سرزنده خواهد کرد. می‌دانم که اخیرا دوران سختی را سپری کردید ولی بدانید که من، بازیکنان و کادرفنی به شما فکر می‌کنیم.

نوه اسچوفیلد که هوادار منچسترسیتی است با تشکر از این اقدام مورینیو گفت: واقعا از این اقدام باشگاه منچستریونایتد تشکر می‌کنم. من هوادار سیتی هستم و در جبهه مخالف هستم ولی فوتبال مواقعی که نیاز باشد، ما را متحد می‌کند.

منچستریونایتد تاکنون هر پنج دیدار خود را در سال ۲۰۱۸ با برتری پشت سر گذاشته است و گلی نیز دریافت نکرده که نشان از شرایط خوب این تیم دارد. شاگردان مورینیو فردا شب باید در ویمبلی لندند برابر تاتنهام قرار گیرند دیداری که به احتمال زیاد اولین حضور آلکسیس سانچس در ترکیب اصلی یونایتد در لیگ برتر خواهد بود.

57630504

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.